Gå til innhold

Vice City flimrer mer med Catalyst 4.12


tronni87

Anbefalte innlegg

Hei

 

Hva syns dere egentlig om den nye catalyst pakken (catalyst 4.12)? Jeg har for ikke så lenge siden lagt den inn, og tok med en gang en liten test for å se om det har skjedd en forandring. Testet det med Auqamark 3 og gikk opp fra 37 000 poeng til 40 000. Du kan si at driveren hadde gjort ytelsen til kortet midt (radeon 9800 pro) en del bedre. Men da jeg skulle begynne å teste den forbedra ytelsen i spillene, så syns jeg at det ikke var så stor forbedring, jeg følte heller at ytelsen sank litt av en eller annen grunn. F.eks i spillet GTA Vice City og gjerne Far Cry. Kan dette bare være en liten innbilning eller har dere også merket det? Jeg har merket at i for eksempel spillet GTA Vice City så er det er mye lettere å se hvordan spillet er bygd opp ved at spillet på en måte flimrer og du kan se hvordan det hele er satt sammen. Det er ofte irriterende. Brukte Catalyst 4.7 tidligere og følte da at alt virket fint. Men husket ikke så veldig godt om det flimret då, men merket det med en gang da jeg la inn den nye driveren.

 

Kan det hele bare være en innbilning. Har også dere merket noe lignende i Vice City eller andre spill?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...