Mallus Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Heisann Har i lang tid tenkt på å kjøpe meg bærbar PC som jeg tenker å bruke til alt det jeg trenger PC til. Altså spill, internett, skolearbeid, bilde- og videoredigering og musikk. Men dette fører til at en bærbar som takler alt dette blir så forferdelig dyr! (Med unntak av 1557-modellene, som ligger innenfor det jeg vil betale, men jeg har ikke særlig lyst på en bærbar som er plast rett igjennom .) Derfor kom jeg på det geniale(?) å kjøpe meg en billig bærbar til bruk på skole og rundt omkring, og en billig stasjonær som jeg kan ha stående hjemme til de mer krevende oppgavene. Så, noen som kunne tenke seg å komme med forslag til kombinasjonen stasjonær+bærbar til toppen 15.000? Det hadde vært flott om den stasjonære taklet HL2, men det er ikke et must, kan alltids oppgradere når lommeboken har kommet seg igjen. MERK! Det er ikke nødvendig med skjerm, mus og tastatur til den stasjonære, men hvis det er mulig å få med, så for all del. Alle delene bør helst være fra samme leverandør. AMD eller Intel har ingenting å si. Og operativsystem har jeg allerede. Eneste kravet jeg har til den bærbare er at den skal være stillegående (altså helst Celeron M eller Pentium M, e.l.) På forhånd takk!! Endret 25. desember 2004 av Mallus Lenke til kommentar
Mallus Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Bærbar: En slik? Stasjonær: MSI K8N neo Platinum AMD Athlon64 3200+ Corsair Value PC3200 512MB Aopen H600B NEC ND-3520A "Produsent" GeForce 6800GT Endret 26. desember 2004 av kennethdammyr Lenke til kommentar
gsn Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...xplanation_text Laptop til 7000kr, ikke den råeste men det skulle den ikke være heller, du kan sikkert få det bedre ved å kjøpe brukt, men jeg antar at du vill ha kvitering.... har egentlig ikke så mye peiling på laptoper, men det var den billigste jeg fant i farta Edit: Den der burde klare HL2 ganske så lett.. hovedkortet støtter sata2 og SLI så det er fremtidsrettet, men du burde vurdere annet kabinett/strømforsyning hvis du skal oppgradere senere Edit2: merk at oppsettet er med skjerm, og hvis du har det fra før kan du altids ta et bedre skjermkort, eller 512 mb mer minne Endret 26. desember 2004 av gsn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå