Gå til innhold

Hvilket headset?

Anbefalte innlegg

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Er enig i at Trust Headset Multi function 410 Bass er veldig bra til den prisen.

Jeg er ikke helt enig med deg der. Lydgjengivelsen i dem er ikke god. Bassen er rett og slett elendig, og mellomtone/diskant er ikke akkurat på topp heller. Og "Bass Vibration"-systemet er jo katastrofalt. Den samme følelsen kan du få med hvilket som helst headset og 230V bak hvert øre. Når klokkene i tillegg er så små, slik at alle som ikke har unormalt små ører får vondt av å ha dem på over lengre tid, vil jeg ikke påstå at de er noe røverkjøp. De gir fra seg lyd og har en mikrofon, så de gjør jo på et vis jobben. Men Trust burde droppet "Bass Vibration" og heller brukt pengene på bedre klokker/elementer.

Lenke til kommentar

Selv har jeg hatt koss porta pro i et år før de gikk sundt to dager før jeg skulle på lan. Dette var jo selvfølgelig ingen krise tenkte jeg og gikk til butikken jeg kjøpte dem på. Der var de tom for koss deler og headset, fikk nytt om en uke. Da ble jeg temmelig desperat og gikk til naboen min som jobber i et lydstudio og spurte om jeg kunne låne et par øreklokker i helga. På fredagen kom han ruslende med et digert akg 405

(tror jeg det var, noe med 400) 400ohms headset. Etter å ha brukt dette hele helgen både til divx, mp3 og spill var det å gå tilbake til koss som å gå fra dolly dimples til grandiosa, cola til pepsi eller rolls royce til lada.

Etter et par dager orket jeg ikke mer og gikk til naboen min og spurte om han gadd å kjøpe et par til meg. Da anbefalte han meg å prøve beyerdynamic dt 250 først for å se om jeg likte dem bedre, de koster rundt totusen og der forsvandt en og en halv månedslønn i øreklokker(avisbud). Det har jeg aldri angret på. Men til 500 kr er sannsynligvis koss porta pro noe av det beste som finst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...