WarAngel Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Hei! Jeg skal på LAN nå til helgen og trenger et bra headsett noe så inn i helvette raskt, hvilket? Jeg spiller MYE cs, så det må være "spillevennlig"! Helst noe under 700-800 kr!! Ikke internett adresser...ikke tid til å bestille! Bor i stavanger, så enten noen butikk kjeder som strekker seg over hele landet eller kansje du vet om en i stavanger :razz: På forhånd takk! * Moderators kommentar: Et utropstegn eller et spørsmålstegn holder. Å skrive haster er også en uting, siden folk ikke svarer deg fortere fordi du sier det haster. Kan folk svare deg gjør de det, når de kan.* [ Denne Melding var redigert av: Macint0sh på 2002-06-06 17:27 ] Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Se om du kan finne AKG K-100 headset. de skal ligge på rundt 1000 kroner og gir ekstremt god lyd. De selger dem på musikk forretninger, typ sånne steder som selger instrumenter og sånt. Evt. kan du går for K-80 istedet, de skal ligge på ca. 700 kroner. :smile: Det finnes mange andre bra merker ute også, men jeg har dårlig erfaring med holdbarheten på flere av dem. Zenheiser gir frks. kjempebra lyd, men de går altfor lett i stykker. AKG derimot tåler masse juling og gir kjempelyd :smile: _________________ Kjetil A Gogstad Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: BoardkilL på 2002-06-06 16:51 ] Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 koss, er høvdingen. selges på expert. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Quote: Den 2002-06-06 17:05, Goebbels skrev:koss, er høvdingen. selges på expert. For å være helt ærlig så synes jeg koss høres for "billig" ut :wink: Det er ikke nok punch i dem, ikke er de klare nok i resten av lyden heller. Men, de er jo billigere da, så det er jo alltids et argument :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 BoardkilL har du hørt på stax,de selger dem på hifi klubben,eg har et her hjemme men de er noen år nå,eg betalte litt over 4 store lapper for dem,lyden er vannvittig bra men stive pris. Kjetil Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Quote: Den 2002-06-06 17:18, Kjetil Lura skrev:BoardkilL har du hørt på stax,de selger dem på hifi klubben,eg har et her hjemme men de er noen år nå,eg betalte litt over 4 store lapper for dem,lyden er vannvittig bra men stive pris.Kjetil Har jeg ikke hørt på nei, desverre. Det er som oftest sånn, man må betale for kvalitet. :smile: Må nesten opp på tusenlappen eller mer for at det skal ha noe for seg... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 For å være helt ærlig så synes jeg koss høres for "billig" ut :wink: Det er ikke nok punch i dem, ikke er de klare nok i resten av lyden heller. Men, de er jo billigere da, så det er jo alltids et argument :smile: Jøss, vi har tydeligvis hørt på 2 forkjellige modeller, for de jeg hørt på var det vanvittig rå lyd i(husker ikke modell). De kostet rundt 1000 lappen hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 hvis du ikke er helt audiofil så er jo Koss Portapro mer en nok! Jeg kjøpte et par og har aldri angret! De er gode nok til timesvis med cs spilling, samt små nok til at du kan bruke de på minidisc, discman osv.. Jeg mener lyden er phenomenal, har sett de på tilbud til 399,- . At de har livstidsgarantid er jo også en fordel! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Quote: For å være helt ærlig så synes jeg koss høres for "billig" ut :wink:Det er ikke nok punch i dem, ikke er de klare nok i resten av lyden heller. Men, de er jo billigere da, så det er jo alltids et argument :smile: hmm. vi har tydeligvis hørt på 2 forskjellige modeller, for de jeg hørt på var det rå lyd i (husker ikke modellen) men de kostet drøye 1000 - lappen. Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 kan anbefale deg koss ur-30. lukket hodetelefoner. passer perfekt på linking.du hører nesten ingenting hvis noen snakker til deg eller spiller musikk. de koster vel 500-600 kroner på expert, sikkert nadre og som har de Lenke til kommentar
WarAngel Skrevet 6. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2002 Joda! Takker for alle innlegg, høres ut som expert har bra utvalg?! Får vel ta en tur innom..! :smile: (tester bare noen "smilefolk") Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Quote: Den 2002-06-06 17:10, BoardkilL skrev:For å være helt ærlig så synes jeg koss høres for "billig" ut :wink: Hvordan har du fått dette inntrykket? Koss PortaPro har vunnet tester etter tester! De spiller høyt og klart. Bruker de til min MiniDisk MZ-R900 De er mer enn gode nok! Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 kjøp deg ett av de koss head settene som er blå på innsiden og koster 600 kroner, de er de beste og du får livsgaranti. Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 er det ikke livstids garanti på alle hodetelefober til koss da? Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Jeg synes personlig at AKG sine er bedre enn Koss. Har AKG K-401 selv, kostet 1700,- Dypbassen er så bra at man bare kjenner kjeven riste når man ser filmer som f.eks Matrix :grin: Lenke til kommentar
Endre Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Quote: Den 2002-06-06 19:12, Kenny000 skrev:Koss PortaPro har vunnet tester etter tester! De spiller høyt og klart. Ikke i Lyd & Bilde. Jeg har AKG K-66, koster vel en 3-400. Meget bra til prisen! Phillips er også bra. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Koss Porta Pro. Det koster vel og merke 549,- men det er f... verdt det! Bruker det nå! Du får ikke så bra lyd i noen andre headset! Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Det er ganske klart at mange her inne aldri har hørt et skikkelig headset i aksjon. For å påstå at headsets til 3-400 spenn gir verdens beste lyd, det blir bare dumt. :wink: Det er milevid forskjell på et headset til 400 og et til 2000, det er milevid forskjell bare mellom et til 400 og et til 800. Og det er alltid verdt å bruke de ekstra kronene. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 kan vel være det at mangen ikke tør å høre på et veldig dyrt headset,kan risikere at de må kjøpe et som de ikke har råd til,det var akkurat det som skjedde med meg,bare det at eg hadde penger til headset. Kjetil Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Quote: Den 2002-06-07 08:15, BoardkilL skrev:Det er ganske klart at mange her inne aldri har hørt et skikkelig headset i aksjon. For å påstå at headsets til 3-400 spenn gir verdens beste lyd, det blir bare dumt. :wink:Det er milevid forskjell på et headset til 400 og et til 2000, det er milevid forskjell bare mellom et til 400 og et til 800. Og det er alltid verdt å bruke de ekstra kronene. Har du prøvd det headesettet jeg anbefalte? Koss Porta Pro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå