tunefish Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Når jeg på hovedmenyen klikker på network-knappen så reloader bare hovedmenyen seg, og ingenting skjer! Whass øpp!?? sier jeg bare... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Du må legge til en IPX-protokoll. Nå tenker du sikkert ?. For å gjøre det: - Høreklikker du på Mine nettverkssteder eller noe lignende på skrivebordet. - Deretter trykker du på knappen "Legg til..." - Når du har gjort det velger du "protokoll" - Det kommer opp et nytt vindu med mange nettverkskortprodusenter. - Husk å merk området hvor det står IPX/SPX kompatibel protokoll - Velg ditt nettverkskort, eller hvis ingen er dine, velger du Microsoft - Vips så er det gjort etter omstart av maskinen!!!! [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-06-08 14:17 ] Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Det var ikke meningen å bruke smilyene... Der hvor det står en skal det være D. Greit? Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 8. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2002 Jepps! Kom på at jeg ikke hadde lagt det til etter ny xp-installasjon, så takk for tipset! Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Quote: Den 2002-06-08 14:05, opplysningen1881 skrev:Det var ikke meningen å bruke smilyene...Der hvor det står en skal det være D. Greit? Tenkte bare jeg skulle informere om at det går ann å redigere sin egen post. Det er oftere og oftere at jeg ser folk rette på innlegget sitt ved å skrive et nytt innlegg istedenfor å redigere den originale. Det samme med de som angrer på det de har skrevet, og bare redigere bort innholdet. Det går ann å slette sin egen melding også. Bare noen tips. Jeg redigerte posten din, for ordens skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå