Siow Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg skal kjøpe meg ny pc, og da skal jeg også ha god lyd på headsettet. Er lei av den svake lyden og den dårlige kvaliteten som jeg får på den gamle pc'en min. Burde jeg kjøpe høytalere som jeg kan plugge headsettet inni, eller har jeg noe annet valg? Jeg skal bruke det intergrerte lydkortet som er på MSI K8N NEO2 Platinum-54G Hovedkort S939 nForce3. Takk Lenke til kommentar
radiated Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hvilke hodetelefoner bruker du? Skulle tro du trenger en hodetelefonforsterker hvis du ikke får nok volum ut direkte fra lydkortet. Lenke til kommentar
joho83 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Har selv et par billige hodetelefoner som jeg bruker, er koblet til mitt integrerte lydkort. Er godt fornøyd med lyden, og den kan skrus høy nok i massevis. Tilfredsstiller mine behov på en grei måte. Lenke til kommentar
Siow Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Har KOSS R/55B. Jeg har ikke fått pc'en enda, men på den pc'en som jeg har nå er det lite med lyd. Hvis jeg setter alt på fullt volum, blir det VELDIG dålig kvalitet. Tror dere det vil bra lyd uten høytalere på den nye pc'en min? En kompiss av meg kjører headsettet i høytalerne, og får da selv styre lyden med bra kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå