Trygve Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg fikk nye høyttalere til jul og vet ikke hvor pluggene skal inn. Pluggene er slik og inngangen er slik Hvor skal pluggene? Eller trenger jeg et nytt lydkort? (Noen å annbefale? Helst eksternt) Takker for alle svar. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg fikk nye høyttalere til jul og vet ikke hvor pluggene skal inn.Pluggene er slik og inngangen er slik Hvor skal pluggene? Eller trenger jeg et nytt lydkort? (Noen å annbefale? Helst eksternt) Takker for alle svar. du ser jo det på fargen.. hvis ikke det så putt bare i en og sjekk om det virker.. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 forresten har du 5.1 lyd kort!? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jepp, følg først fargekodinga. Sjekk deretter driveren til lydkortet for å sette opp lyden slik du vil ha den. Det finnes blandt annet en testknapp som bekrefter eller avkrefter om du har koblet riktig. (typiske feil er at frontlyden havner på høytalerne bak og omvendt, eller at den venstre lyden kommer på høyre side og omvendt. Som støtte kan jeg nevne at ingenting går i stykker av å prøve seg frem. Lenke til kommentar
PeGG.oslo Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) du ser jo at det der at bak på et hovedkort, og det ville ikke ha hatt 5.1 outputs hvis ikke det var et intergrert 5.1 lydkort på det. så bare plugg det sammen etter farge du. edit: litt sent men Endret 25. desember 2004 av PeGG.oslo Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Men fargene er ikke like. Det er en gul, svart og grønn plugg og på ligkortet er det en grønn, blå og rosa Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Prøv deg frem til det blir riktig! Du ødelegger ingenting ved å plugge de feil.... Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Men fargene er ikke like.Det er en gul, svart og grønn plugg og på ligkortet er det en grønn, blå og rosa Prøv slik: Grønn --> Grønn Blå --> Svart Rosa --> Gul (Mic) Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Men fargene er ikke like.Det er en gul, svart og grønn plugg og på ligkortet er det en grønn, blå og rosa Prøv slik: Grønn --> Grønn Blå --> Svart Rosa --> Gul (Mic) Satt dem slik, men hvordan finner jeg ut om det virker? Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Litt musikk......!! Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Det virket ikke Virket ikke med Blå - Gul Rosa- Svart heller EDIT: Virker ikke som det er 5.1 kort i PC'n min Endret 25. desember 2004 av Limited_Edition Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Du må stille inn kortet for å være 5.1. Har du noe program som fulgte med det onboard lydkortet? Der kan du velge 2.1 lyd (som det antagelig står på nå) eller 5.1 lyd, da får du lyd ut av alle tre portene. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Du må stille inn kortet for å være 5.1. Har du noe program som fulgte med det onboard lydkortet? Der kan du velge 2.1 lyd (som det antagelig står på nå) eller 5.1 lyd, da får du lyd ut av alle tre portene. Kan jo velge her Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Slik har jeg på min gamle PC. Du har ikke et sånt kontrollpanel? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Er det noen her som har tenkt på bruksanvisning??? Du har mest sannsynligvis en bruksanvisning som fulgte med høyttalerne, les litt på den. Og så vet du vel hvilket hovedkort/barebone du har (så sånn ut i profilen din). Da er det faktisk ikke verre enn å sjekke bruksanvisning eller support på hjemmesidene deres. Begge steder skal det stå hva det er av ut- og innganger, så får man bare legge to og to sammen og prøve. Verre er det ikke. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Fikk det til Skiftet til 5.1 her EDIT: Takk til alle som hjalp til Endret 25. desember 2004 av Limited_Edition Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå