Tdale Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg prøver å instalere de ulike utskriftsprogrammene til Epson Stylus Photo R300. Jeg har XP/SP2. Når jeg setter inn installasjons CD'n så dukker ikke alle programmene som finnes på den opp, slik at jeg kan velge å installere dem. Kan dette være et SP2 problem? Hva må jeg gjøre i såfall? Er det skriver driveren som gjør dette? Tommy Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Min RX600 multifunksjon (har samme skriverdel som R300) har ikke noe problem under XP SP2. CD'n er laget for flere skrivermodeller og installasjonsprogrammet ser hvilken skriver som er tilkoblet (evnt. du velger R300) og du får da frem de programmene som er beregnet for denne spesielle modellen. Noen av programmene på CD-plata er altså ikke for din skrivermodell. Min skriver støtter bl.a ikke Print-on-CD-funksjonen og dette kommer da ikke frem når jeg skal installere programvaren for skriveren. Dette vil komme fram på din modell. Endret 25. desember 2004 av Pingla Lenke til kommentar
Roar F Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg hadde akkurat samme problemet med min R300 og fant ut at løsningen ble å gå inn på cd'n i utforsker og åpne mappa \English\apps\ og der finner du alle programmene som du kan innstallere hver for seg med setup.exe-fila.. For programmene er på cd'n... Lenke til kommentar
Folo Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Alternativt så kan du bare laste ned programmene på epson sine hjemmesider, så får du oppdaterte versjoner dersom det foreligger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå