torgros Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Får samme feilmelding... Kanskje han jobber med sider eller omhoster bilder?? Woods???? Lenke til kommentar
flabben Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Det funker jo , ikke noe galt nå hvertfall ... Syns den så fet ut jeg, men litt "normal" i den grad en casemodda/hjemmelaga pc er normal da... Velkommen til forumet ja Lenke til kommentar
torgros Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hører at du tviler litt jeg Woods.... Blir det noe eller? Lenke til kommentar
Woods Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Halla. Snakket med Erling altså? Hehe. Vel, jeg tviler litt nå. For det første er jeg litt blakk nå, med tanke på den nye maskinen jeg bygger nå kommer til og koste skjorta. For det andre, så har jeg enda ikke funnet et sted hvor jeg kan kjøpe plater og slikt. Jeg har vært veldig syk de siste dagene, og i ferien, så det er grunnen til at hele prosjektet er akuratt nå litt ...tja.. ustabilt kan man vel si?..hehe Men kassa, den kommer! Må ta meg en tur rundt i byen for og finne plasser der de selger trevarer og slikt. Hvor kjøpte du det Torgros? Hørte om konfirmasjonskassa du skal lage og forresten. Stå på med den Jeg har ikke noen bilder nå. Hvis ikke dere vil se på en tom arbeidsbenk med et par tegninger og skisser så?.. Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Du kan jo sjekke byggmix på mariero eller trelasten på Randaberg etter platene du skal ha. 1.8cm hobbyplater er også veldig fint å jobbe med, men det virket ikke som de passet inn i stilen kabinettet ditt skal ha med mindre du har fres til å lage spor til vinduer og vifter. Btw Randaberg og Viking HK Lenke til kommentar
Woods Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Skal ta meg en tur etter skolen i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå