Sigga Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Man jo ikke lage deler av forum dedikert til et spill før etter en viss tid etter at spillet har kommet ut fordi det vil jo som regel være mest populært i starten. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Flyttes til tilbakemeldinger Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Halo 2 begynner å bli lika stort som CS i multiplayer. "ok" Den var vel litt søkt. Det er ingen sjans for at Halo noengang vil ta igjen CS (ikke i nærheten engang) når det gjelder online gaming. Innenfor konsoll er det kanskje mulig, men absolut ikke ellers. haha nei. Det er greit folk er glad i dette spillet, men som jeg har sagt tidligere - det er game of the month. Kunne f.eks tenkt meg en Zelda-tråd - men det er heller ikke pågang nok for det spillet. Men det er jo egentlig bare min mening. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Det er bare til å foreta et lite søk på "Halo". Det opprettes langtifra nok tråder til at Halo skal få sin egen del av forumet. Dette har jeg gjort nå. Her er resultatene: (Jeg søkte med serie-navnet i forum søkermotoren. (Halo, Doom, Far Cry osv.) Jeg søkte også bare i tittlen på trådene) Halo emner siste uken - 10 tråder Doom emner siste uken - 9 tråder Far Cry emner siste uken - 2 tråder Counter Strike siste uken - 4 tråder Grand Theft Auto emner siste uken - 2 tråder Star Wars emner siste uken - 2 tråder The Elder Scrolls emner siste uken - 1 tråd Total War emner siste uken - 8 tråder World of Warcraft - 5 tråder Halo emner siste 90 dager - 4 sider Star Wars emner siste 90 dager - 1 og en halv side Total War emner siste 90 dager - 2 sider Battlefield emner siste 90 dager - 2 sider Far Cry emner siste 90 dager - 2 sider Counter Strike emner siste 90 dager - 2 sider World of Warcraft emner siste 90 dager - 2 sider Grand Theft Auto emner siste 90 dager - 11 tråder The Elder Scrolls siste 90 dager - 2 tråder Hva mer må da egentlig til for et eget Halo forum? Poenget er at emner som "verste fiende i et spill" osv. er ikke HALO-emner, men inneholder ordet HALO, derfor får du opp disse som svar også. Lenke til kommentar
Tweaky Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Det hadde vært noe kategorien "Halo" i spillforumet Kunne jo ihvertfall prøves ut og så sjekke om det er nok aktivitet der til å fortsette det.. Halo 2 har jo solgt enormt på verdensbasis og er meget kjent spill, så det fortjener en plass! Har det ikke solgt mer enn Half-Life 2? Lenke til kommentar
Campari Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Det hadde vært noe kategorien "Halo" i spillforumet Kunne jo ihvertfall prøves ut og så sjekke om det er nok aktivitet der til å fortsette det.. Halo 2 har jo solgt enormt på verdensbasis og er meget kjent spill, så det fortjener en plass! Har det ikke solgt mer enn Half-Life 2? Så lenge det ikke er nok aktivitet om det på forumet, har det ikke noe å si om hvor høye salgstallene er. Da ville jo The Sims hatt 3 forum allerede. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Jeg er jo innom forumet sirka hver dag, og jeg titter vel innom Pc, Konsoll og mest populære spill-kategoriene. Personlig så har jeg ikke sett så veldig mange poster spesielt om Halo i det siste, men slik var det jo med RTW før det fikk sin egen kategori. Jeg synes at vi burde gi Halo en egen kategori, så finner vi ganske fort ut om det fortjener sin plass under mest populære spill. Halo og Halo2 er jo to veldig populære spill, og man skal jo ikke se bort ifra at de kommer til å poste mer om de fikk sin egen kategori. Er jo litt håpløst å få hjelp når posten din drukner av alle de andre postene som kommer i løpet av dagen. Endret 29. desember 2004 av Orresnei Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Poenget er at emner som "verste fiende i et spill" osv. er ikke HALO-emner, men inneholder ordet HALO, derfor får du opp disse som svar også. Hvis du hadde skjønt hvordan jeg søkte på disse spillene, ville du visst at jeg søkte i emnetittel. Ikke at man finner søkeordet i hvilken som helst post på forumet. Da ville det nok vært adskillig flere resultater på søkene mine. Jeg er jo innom forumet sirka hver dag, og jeg titter vel innom Pc, Konsoll og mest populære spill-kategoriene. Personlig så har jeg ikke sett så veldig mange poster spesielt om Halo i det siste, men slik var det jo med RTW før det fikk sin egen kategori. Jeg synes at vi burde gi Halo en egen kategori, så finner vi ganske fort ut om det fortjener sin plass under mest populære spill. Halo og Halo2 er jo to veldig populære spill, og man skal jo ikke se bort ifra at de kommer til å poste mer om de fikk sin egen kategori. Er jo litt håpløst å få hjelp når posten din drukner av alle de andre postene som kommer i løpet av dagen. Jeg synes også vi i alle fall kunne gitt et Halo forum en sjanse. Jeg tror som Orresnei sier, at det da også vil bli postet flere innlegg i dette her. Den uthevede skriften: Helt riktig Er det ikke mulig å få noe tilbakemelding fra noen admins eller mods her? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Syns Halo er for lite for et eget forum. Lenke til kommentar
Mozilla Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Det er opp til admins/mods om det er for lite populært eller ikke til å opprette eget forum. Men ingen ser ut til å svare trådstarter Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Det er opp til admins/mods om det er for lite populært eller ikke til å opprette eget forum. Men ingen ser ut til å svare trådstarter Helt riktig. Har enda ikke fått noe svar fra admins/mods. Er det noe grunn til dette eller? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Det er opp til admins/mods om det er for lite populært eller ikke til å opprette eget forum. Men ingen ser ut til å svare trådstarter Helt riktig. Har enda ikke fått noe svar fra admins/mods. Er det noe grunn til dette eller? Admins og moderatorer henger vel ikke så mye rundt her for tiden. Kansje de ikke gidder å sjekke denne delen av forumet? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Det er opp til admins/mods om det er for lite populært eller ikke til å opprette eget forum. Men ingen ser ut til å svare trådstarter Helt riktig. Har enda ikke fått noe svar fra admins/mods. Er det noe grunn til dette eller? Admins og moderatorer henger vel ikke så mye rundt her for tiden. Kansje de ikke gidder å sjekke denne delen av forumet? Er da her de burde sjekket i og med at denne forum delen heter "Tilbakemeldinger, ris og ros (Gamer.no)". Skjønner ikke hva de holder på med, men hadde jeg vært en betalende kunde ville jeg ikke vært tilfredstilt nå Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Det er opp til admins/mods om det er for lite populært eller ikke til å opprette eget forum. Men ingen ser ut til å svare trådstarter Helt riktig. Har enda ikke fått noe svar fra admins/mods. Er det noe grunn til dette eller? Admins og moderatorer henger vel ikke så mye rundt her for tiden. Kansje de ikke gidder å sjekke denne delen av forumet? Er da her de burde sjekket i og med at denne forum delen heter "Tilbakemeldinger, ris og ros (Gamer.no)". Skjønner ikke hva de holder på med, men hadde jeg vært en betalende kunde ville jeg ikke vært tilfredstilt nå Ferie, kanskje? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Ferie, kanskje? Har da sett at de har svart på flere av de andre forumene så... jeg blir helt frustrert av dette jeg. Tror jeg bare går og legger meg... Sukk Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Master D: Beklager at jeg ikke har svart deg på denne henvendelsen tidligere, men jeg har vært på juleferie siden 23. desember. Det er mange moderatorer på dette forumet, og de aller fleste sjekker tilbakemeldingskategorien svært ofte, men det er kun jeg som tar avgjørelser for hva som skal gjøres med kategorien for "mest populære spill" på dette forumet. Jeg har vurdert din forespørsel, og vil opprette en Halo-kategori og flytte over alle Halo-tråder i løpet av formiddagen. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Master D: Beklager at jeg ikke har svart deg på denne henvendelsen tidligere, men jeg har vært på juleferie siden 23. desember. Det er mange moderatorer på dette forumet, og de aller fleste sjekker tilbakemeldingskategorien svært ofte, men det er kun jeg som tar avgjørelser for hva som skal gjøres med kategorien for "mest populære spill" på dette forumet. Jeg har vurdert din forespørsel, og vil opprette en Halo-kategori og flytte over alle Halo-tråder i løpet av formiddagen. No hard feelings Nå er jeg bare glad for at noen svarte, og at Halo har fått ett eget forum! Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 No har det vel vist seg At Halo forumet ikkje vart ein suksess? Synest det kan stengest igjen. Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 No har det vel vist seg At Halo forumet ikkje vart ein suksess? Synest det kan stengest igjen. Ja, vi har vurdert å fjerne den igjen. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hvis den blir fjernet, og dere som spiller halo vil ha et sted og være så annbefaler jeg www.highimpacthalo.org Der har du folk som virekelig kan og spille halo noe _LITT_ annet en halo delen her på forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå