Deathie Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Kjære admins. Jeg sier nå med kjærlig og rolig stemme når jeg spør: Hvor er Halo 2 i "Spillforum - for de mest populære spillene"? Jeg kan ikke skjønne hvorfor dette enda ikke har fått sin egen mappe! Går man inn på de forskjellige forumene her inne på Gamer.no finner man flere tråder som inneholder Halo 2. Og slik har det vært over lengre tid. Hva er egentlig kriteriene for at spill skal få sin egen plass der inne? Håper jeg får et svar med kjærlig og rolig stemme, uten at noen skal bli irritert eller sure av denne tråden Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 det er vel enkelt og greit? det er ikke nok tråder om spillet... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hva er egentlig kriteriene for at spill skal få sin egen plass der inne? Dei må vera populære. Lenke til kommentar
Zyndrone Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Og Halo2 er ikke populært nok Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Vil dette si at Halo- serien ikke er like populær som Far Cry? Please Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Vil nå si at Halo fortjener et eget forum-rom mer enn båre 'The Elder Scrolls' og 'Far Cry'.. Ville nesten sagt Star Wars også, men i og med at det er et MMO så må den nesten ha et eget rom.. Kom til å tenke på at kanskje 'Anarchy Online' også fortjener et eget rom! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 leste ett eller annet sted att kritereine for å få egen forum del var basert både på at det måtte være ett populært spill, det måtte være mange nok poster om det, og det måtte være vedvarende populært (med poster). Nå skal jeg ikke si noe om hvorfor f.eks. Farcry har fått egen forumdel, men jeg har iallefall ikke sett mange Halo2 tråder...og det spørs om det ikke er sånn "release tråder", som dør ut etter noen uker...som så mange spill opplever... Ta f.eks. CS derimot, så er det nye tråder om det hele tida...ergo eget forum... Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Og world of warcraft, har vært full debatt der siden lenge før spillet kom, eller, siden betaene kom Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Altså, Halo 2 er et ubetydelig oppfølgerspill på et konsoll. Greit det er populært nå, men i motsetning til HalfLife, World of Warcraft osv - så vil det dø så fort folk har spilt litt. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Altså, Halo 2 er et ubetydelig oppfølgerspill på et konsoll. Greit det er populært nå, men i motsetning til HalfLife, World of Warcraft osv - så vil det dø så fort folk har spilt litt. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Altså, Halo 2 er et ubetydelig oppfølgerspill på et konsoll. Greit det er populært nå, men i motsetning til HalfLife, World of Warcraft osv - så vil det dø så fort folk har spilt litt. Bull. De som har spilt Halo 2, vet at de ikke bare kommer til å røre dette spillet en gang. Har de Live kommer de til å fortsette i mangfoldige timer framover(mange i alle fall). Filmen som kanksje skal bli laget vli bli diskutert. Halo:CE vil bli diskutert. Kommer det en 3'er? Det er plenty og ta av! Ikke kom å si at det ikke fortjener sin egen plass. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Nå er det jo også snakk om Halo 2.5, som skal være ferdig innstallert på harddisken til de som kjøper nye-xbox med harddisk. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Så sant, så sant det også! Flere argumenter kommer Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 er det mye å diskutere? ja, kanskje det. Blir det opprettet tråder for å diskutere det? nei, ikke som jeg har sett iallefall.. "If you build it, they will come.." Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Det er bare til å foreta et lite søk på "Halo". Det opprettes langtifra nok tråder til at Halo skal få sin egen del av forumet. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Det er bare til å foreta et lite søk på "Halo". Det opprettes langtifra nok tråder til at Halo skal få sin egen del av forumet. Dette har jeg gjort nå. Her er resultatene: (Jeg søkte med serie-navnet i forum søkermotoren. (Halo, Doom, Far Cry osv.) Jeg søkte også bare i tittlen på trådene) Halo emner siste uken - 10 tråder Doom emner siste uken - 9 tråder Far Cry emner siste uken - 2 tråder Counter Strike siste uken - 4 tråder Grand Theft Auto emner siste uken - 2 tråder Star Wars emner siste uken - 2 tråder The Elder Scrolls emner siste uken - 1 tråd Total War emner siste uken - 8 tråder World of Warcraft - 5 tråder Halo emner siste 90 dager - 4 sider Star Wars emner siste 90 dager - 1 og en halv side Total War emner siste 90 dager - 2 sider Battlefield emner siste 90 dager - 2 sider Far Cry emner siste 90 dager - 2 sider Counter Strike emner siste 90 dager - 2 sider World of Warcraft emner siste 90 dager - 2 sider Grand Theft Auto emner siste 90 dager - 11 tråder The Elder Scrolls siste 90 dager - 2 tråder Hva mer må da egentlig til for et eget Halo forum? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Alle trådene i f.eks Far Cry-seksjonen inneholder ikke "Far Cry" i emnetittelen, iom at alle vet hvilket spill det dreier seg om. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Altså, Halo 2 er et ubetydelig oppfølgerspill på et konsoll. Greit det er populært nå, men i motsetning til HalfLife, World of Warcraft osv - så vil det dø så fort folk har spilt litt. Totalt feil! Spillet har nemlig Xbox Live, og det er det spillet som spilles mest der. Og det vil vare en god stund for å si det på den måten. Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Halo 2 begynner å bli lika stort som CS i multiplayer. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Vil nå si at Halo fortjener et eget forum-rom mer enn båre 'The Elder Scrolls' og 'Far Cry'.. Ville nesten sagt Star Wars også, men i og med at det er et MMO så må den nesten ha et eget rom.. Kom til å tenke på at kanskje 'Anarchy Online' også fortjener et eget rom! Når det gjelder The Elder Scrolls enig, når det gjelder FarCry uenig! FarCry har en velfortjent plass i dette forumet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå