Skateee Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 ja fikk et par Koss porta pro til jul da.' Men når jeg hører på musikk fra pcen så kommer den en lav tikke lyd som jeg hører enten når musikken er veldig lav eller et rolig parti i sangen om jeg ikke har på litt høy lyd, Hva kan jeg gjøre? om noe kan gjøres da,... Skuffende om dette er et vanligt problem! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Først må du finne ut om det er hodetelefonen eller signalkilden som er problemet. Prøv hodetelefonene på en annen signalkilde, se om tikkelyden fremdeles kommer. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Dette høres definitivt ut som et problem med maskinen, ikke hodetelefonene. Som Peterman sier; prøv med en annen kilde Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Dersom det ikke er kilden det er noe i veien med, bør du sjekke om det kan ligge hår mellom putene og membranen. Koss PortaPro, er kjent for å få denne lyden dersom hår kommer inn i høytalerne. Fixes enkelt ved å rense/fjerne hår ! Lenke til kommentar
e321 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 jeg får noen sånne lyder når det spilles mye bass eller lignende... Mye bass og høyt volum, da kommer det sånne lyder hos meg...? Skal jeg støvsuge de da eller Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Du har jo livstidsgaranti på porta pro.. Så send de inn for sikkerhets skyld.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Du har jo livstidsgaranti på porta pro.. Så send de inn for sikkerhets skyld.. Og vente 2 uker på å få de igjen. Jeg tror jeg heller ville ha testet det man kan teste selv, før jeg sender dem inn. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Mine gjorde sånn. Etter å ha hatt 3 par som gjorde akkurat det samme, krevde jeg pengene tilbake. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Alle har jo porta pro nå... så jeg prøver noen andre så ser jeg hvordan de funker. Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Kan ejg bare levere de på Smart club og få et par nye? eller hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 jeg gikk ned til spaceworld, sa jeg hadde noen problemer med hodetelefonene, viste kviteringen..og 2 uker etter kom det en lapp hvor det stod at jeg kunne hente dem på spaceworld igjen. måtte bare betale 60kr i porto, det var alt Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 jeg gikk ned til spaceworld, sa jeg hadde noen problemer med hodetelefonene, viste kviteringen..og 2 uker etter kom det en lapp hvor det stod at jeg kunne hente dem på spaceworld igjen. måtte bare betale 60kr i porto, det var alt Du skal da ikke betale noe som helst for en garantisak så lenge det er en butikk som tar seg av det! Sender du dem inn selv må du jo betale frakten. Forresten, som en liten kuriositet kan jeg nevne at en komplett PortaPro kan bygges av originale reservedeler for 62 kr. (Kjenner en som jobbet for den norske importøren). Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jo har ødelagt koss porta pro head settet mitt mp3 spilleren stod på fullt volum så satt jeg i hode telefonene og det var alt for høyt fikk vont i venstre øre og sprengte venstre høytaller på headsettet hvor kan jeg sende inn? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg syns i allefall lyden i disse er klar og fin selv med høy bass. Har ikke merket noe til de tingene som nevnes her. Regner med at det lureste er å gjøre som enkelte sier her og bytte dem inn. Lenke til kommentar
mr_skutle Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Som sagt tidligere, prøv headsettet til en annen lydkilde. Sannsynligvis er det pc'en som er problemet, jeg har nemlig det problemet. Grunnen er et dårlig lydkort som tar opp støy fra vifter, motorer og harddisken i pc'en. Headsett og ørepropper er veldig ømfintlige på støy generelt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå