Gå til innhold

Koss porta ( tikking)

Anbefalte innlegg

ja fikk et par Koss porta pro til jul da.'

Men når jeg hører på musikk fra pcen så kommer den en lav tikke lyd som jeg hører enten når musikken er veldig lav eller et rolig parti i sangen om jeg ikke har på litt høy lyd, Hva kan jeg gjøre? om noe kan gjøres da,... :nei:

Skuffende om dette er et vanligt problem!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg gikk ned til spaceworld, sa jeg hadde noen problemer med hodetelefonene, viste kviteringen..og 2 uker etter kom det en lapp hvor det stod at jeg kunne hente dem på spaceworld igjen. måtte bare betale 60kr i porto, det var alt :D

Du skal da ikke betale noe som helst for en garantisak så lenge det er en butikk som tar seg av det!

Sender du dem inn selv må du jo betale frakten.

Forresten, som en liten kuriositet kan jeg nevne at en komplett PortaPro kan bygges av originale reservedeler for 62 kr. (Kjenner en som jobbet for den norske importøren).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Som sagt tidligere, prøv headsettet til en annen lydkilde. Sannsynligvis er det pc'en som er problemet, jeg har nemlig det problemet. Grunnen er et dårlig lydkort som tar opp støy fra vifter, motorer og harddisken i pc'en. Headsett og ørepropper er veldig ømfintlige på støy generelt... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...