mark Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 ser at det er en del folk her inne som ikke liker jamba, ta turen innom her Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 den er så fet Klarer ikke få med meg noe når den ere på tv... Lenke til kommentar
likferd Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Herregud, må huske å sjekke hva som er på linkene jeg trykker på i fremtiden. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Herregud, må huske å sjekke hva som er på linkene jeg trykker på i fremtiden. ENIG!!! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) En kan faktisk ringe et telefon nummer så kommer den stemmen... Huskker jeg gjore det for et par år siden... Så det er nok IKKE jamba som har laget den nei Endret 25. desember 2004 av haddis Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hver gang jeg setter på Mtv og den frosken kmr feller jeg en tåre, for hvor mislykket Mtv har blitt.. Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 stemmer det, er ikke Jamba som har laget denne lyden. første gangen jeg hørte lyden var på en gammel flash som sirkulerte på nettet Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Er heller ikke Jamba som har laget den frosken. Har sett film med den frosken, og stemmen lagt på for lenge siden. Lenke til kommentar
robB Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jamba har ikke laget noen av dei figurene som vises på MTV Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg føler det inni meg... Ja, det må ut... Jeg HAAAAATER JAMBA! De FORFERDELIGE reklamene går om igjen og om igjen! Ofte samme reklame går 2 ganger i SAMME reklamepause... BWRARGH!!!! ... og jeg overreagerer ikke hvis det er noen som tror det... Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 ARRRRGH Her sitter jeg og lytter til en sang mens jeg leser tablaturet på en internettside. Midt i denne intense lyttingen dukker et banner opp øverst på siden (loadet sist av alt) og lyden av frosken kommer. NÅ ER DET KRIG Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Trodde det var noen som hadde fjernet den el., men nei da så kommer den forbanna frosken og skriker i høytalerne Endret 27. desember 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
mark Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 En kan faktisk ringe et telefon nummer så kommer den stemmen...Huskker jeg gjore det for et par år siden... Så det er nok IKKE jamba som har laget den nei vet at det ikke var jamba som laget denne, har en #%!@$£$ kolega som spiller denne i tide og utide, som han har jort det året jeg har jobbet med ham. men jamba har nok blitt hatet etter de har spillt denne ...(finner ikke ord på... tingen) på mtv hele veien. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg har aldri sett den reklamen og har aldri hørt verken lyden eller om jamba. Nei, kast parabolen, den er bare til plage uansett. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg føler det inni meg...Ja, det må ut... Jeg HAAAAATER JAMBA! De FORFERDELIGE reklamene går om igjen og om igjen! Ofte samme reklame går 2 ganger i SAMME reklamepause... BWRARGH!!!! ... og jeg overreagerer ikke hvis det er noen som tror det... Heeelt enig DØD over JAMBA og den stygge frosken Lenke til kommentar
CreAtiv3 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jamba Suger Tror jeg telte at den ble sendt 3 eller 4 ganger i en reklame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå