pcp160 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 AMD->Intel Intel->AMD ATI->Nvidia Nvidia->ATI For mer spennede debatter! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Skjønner heller ikke var som er vitsen med å legge til "neivel, javel, imorgen, idag, idag, jada, neida, jaja, dette er bare småtteri dessuten enkelte av disse ordene er jeg sikker på mange vet er feil, men skriver allikevel fordi det passer bedre(hvorfor er jeg ikke helt sikker på ). Jeg syns ikke at dette er noe stort problem, må selv innrømme at jeg benytter meg av enkelte av disse ordene (unntatt imorgen, idag, inatt) En ting til: Når vi får denne stavekontrollen kunne alle ord som vi velger å legge til eller ignorere bli sendt som automatiske forslag, om dette ville fungere, er jeg ikke sikker på. TSP Lenke til kommentar
toretors Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 vere -> være hardisk -> harddisk høytaler -> høyttaler tilegg -> tillegg åssn -> hvordan åssen -> hvordan personelig -> personlig Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 statestikk -> statistikk portefolio -> portfolio portefølge -> portefølje ..ellers støtter jeg pcp160 sitt forslag Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Men om vi ser på det som en vårrengjøring: ha denne stavekontrollen aktiv i 1 mnd, f.eks. og kom skift tilbake til gode gamle i 4 mnd. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Da var herved en ny bunke med ord lagt til. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 QUOTE (Ueland @ 09/01/2005 : 18:57) Da var herved en ny bunke med ord lagt til. Flott! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) QUOTE (nord @ 07/01/2005 : 18:19) de - de "Der er senga de." Det jeg prøver å få fram er at "de" er et ord. Edit: de Edit2: Tabbe der Ueland. Musa de er bra. Puta de er gammel. Jenta de er fin. "D(i)" må være lov å skrive. Endret 9. januar 2005 av nr.4 Lenke til kommentar
Panter Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 QUOTE (Ueland @ 09/01/2005 : 18:57) Da var herved en ny bunke med ord lagt til. Kunne vært interessant å få se den listen.. Testet mange stygge skrivefeil som er listet her i posten, men ingen av de ble rettet. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Nytt ord i listen: "posetiv" = positiv Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Mulig å få en liste over hvilke ord som erstattes, Ueland? Av nysgjerrighet Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Generelt mye rart for konsonant-politiet™ bateriet --> batteriet specs --> spesifikasjoner specsa --> spesifikasjonene wland –> wlan abonement --> abonnement abenomang --> abonnement simens –> Siemens æ --> jeg billi --> Billig Råbilli --> råbillig idiot --> kjernekar (3g --> UMTS (svært diskutabelt, men folk må lære seg navnet, for snart kommer noe nytt og da kommer folk bare å rote...)) og tilslutt men absolutt ikke minst: iforhold --> i forhold Jeg må redigere så mange av mine innlegg grunnet den der leifen Apropos innlegg: Innlegg 5000 Edit: Dritt --> blomst eller et annet finere ord. Endret 24. februar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 QUOTE (nr.4 @ 09/01/2005 : 21:02) QUOTE (nord @ 07/01/2005 : 18:19) de - de "Der er senga de." Det jeg prøver å få fram er at "de" er et ord. Edit: de Edit2: Tabbe der Ueland. Musa de er bra. Puta de er gammel. Jenta de er fin. "D(i)" må være lov å skrive. Enig. Selv bruker jeg aldri di i stedet for din skriftlig, men det er fullt lov å bruke i følge det jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg