Pålarn Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hei.. Har fått tak i en Dell Dimension xpsr450, som er en gammel pc.. Jeg har tengt til å oppgradere den til en spille pc, men vet ikke helt hva jeg skal bytte ut! Her er litt info om PC'en: -312 mb ram - 64 mb grafikk kort -100 gb hardisk plass -448 MHz Intel Pentium 2 prosessor -Window XP professional Version 2002 -CD brenner -Netteverks kort -Eller's så er alt orginalt.. Som sagt så har jeg tenkt til å kjøre den om til en spille pc.. Hva bør byttes ut/kjøpes inn til den.. Takker på forhånd for svar.. PÅL MARTIN Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 bytt ut alt, den der duger bare til kabal. ( ) Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 oppgrader til 1024mb ram (corsair value kanskje) og oppgrader cpu, skjermkort og hovedkort. Hd-plass er det nok av. Kjøp deg et socket 939 system så har du en skikkelig spille pc og et 6800GT skjermkort! Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 oppgrader til 1024mb ram (corsair value kanskje) og oppgrader cpu, skjermkort og hovedkort. Hd-plass er det nok av. Kjøp deg et socket 939 system så har du en skikkelig spille pc og et 6800GT skjermkort! socket 939 system Er det en egen data det eller? Er CPU Prosessor? Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Etter som jeg har forstått det, vil du oppgradere den du har. Blazter: Det du foreslår, er jo at han kjøper ny pc. Den pc'en som du har nå, er gammel, og yter veldig dårlig i dagens spill. Det jeg kan si, er at det ikke vil lønne seg å oppgradere den, pentium II prosessorene er gamle, og blitt borte. Vil heller anbefale deg i å, slik blazter da sier, er å kjøpe ny pc. Og heller beholde harddisken etc. Cpu er prosessor ja. Endret 25. desember 2004 av Nunzio Lenke til kommentar
hainz Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hva er budsjettet ditt? Harddisken er det eneste som er verdt å spare på ja. mus, tastatur og skjerm og. anbefaler deg å bruke 6000 eller mer for en bra gaming pc(10000 anbefales for et kraftig system). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå