Xentos Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Hey! Jeg har et (STORT) problem med PCen min! Jeg har et skjerm kort (NVIDIA) som har en ekstra utgang slik at jeg kan klone (OSV) pc skjermbildet over til TVen. Skulle prøve dette idag, men da jeg skulle clone over bildet ble plutselig tv skjermen og pc skjermen svart. Så nå får jeg ikke tilbake skjerm bildet. (Men pcen fungerer , den logger automatisk på msn osv ved oppstart) Får også opp windows logo osv ved oppstart, det er kun når windows er ferdig "loadet" alt blir svart. Noen forslag til hvordan jeg kan få den til å bruke PC skjermen igjen? For nå bruker den en skjem som "ikke finnes". Setter stor pris på alle forslag. Alt for å ikke formatere pcen EDIT: kanskje det funker å starte i sikkerhetsmodus??? Hvordan gjør jeg det i XP?? Endret 25. desember 2004 av blabla123 Lenke til kommentar
jabe Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Trykk F8 under oppstart. Da får du opp valget for sikker modus!! Lenke til kommentar
Xentos Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Trykk F8 under oppstart. Da får du opp valget for sikker modus!! Nice, kom inn i sikkerhetsmodus. Da brukte den riktig skjerm også. Men vet ikke hvordan jeg får den til å velge vanlig under normal start Lenke til kommentar
jabe Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Har du ikke dette problemet i Sikker Modus må du sjekke drivere. Er disse oppdatert? Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 jeg hadde også dette problemet når jeg fikk mitt nye NVIDIA kort, det som funka for meg var bare og dra ut tv kablen, så gikk alt til default innstilinger. Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hvilke kort er det du har? På mitt GeForce 3 er det også slik som hos deg, jeg kan bruke TVen som skjerm, men ikke sammtidig som jeg bruker PCskjermen (litt sykt, men så er det ikke så lenge før ett 6600GT er på vei inn i stuen). Så start opp maskinen, og når du har bilde (enten det er på TV eller på monitoren) velger du tilbake PC skjermen som standard. Display Prop -> settings -> advanced -> Geforce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå