joerne Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 hei, har nå snodig nok fått klørne i en 2.8 ES p4. hvor langt kommer jeg med den tror dere? greide 2.8 med den forrige 2.26 p4'en med standard kjøler. ellers se tråden min i kategorien Hovedkort da jeg trenger litt hjelp der. Mvh, Joern Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Det at du har en ES (noe jeg stiller meg en smule skeptisk til, som du sier, snodig), betyr ikke at overklokkingen nødvendigvis vil nå nye høyder. ES-utgaver er ikke nødvendigvis så vanvittig overklokkingsvennlige, men det faktum at mp kan justeres betyr at du kan presse maksimalt ut av cpu OG resten av hardwaren din samtidig. Lenke til kommentar
joerne Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Og det var ikke nok i seg selv, ES har jo et rykte for å ofte nå høyere hastigheter såvidt jeg har fått med meg, men er på 3dje pilsen og kan nå sånn smått begynne å ta feil .. lovlig.. God jul alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå