Gullars Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Har eit kraftig problem med pc'en. Når eg startar han opp får eg følgande mld. etter å ha logga meg på (administrator) (win xp): Error: the handle is invalid VBIOS: Flash_MMIO_MAP DeviceIoControl error Warning: Computer must have hardware monitor chipset alle medlingane kjem fram i samband med opninga av msi live monitor. etter nokre sekund låser pc'en seg (skjermen frys), og eg får ikkje brukt han til noko. Eg har funne ut at dersom eg logger meg på som gjest, får eg same feilmeldingar men pc'en fungerer (sjølv om han går VELDIG tregt). Klarar ikkje å avinstallera msi live monitor frå "gjest". Kva er galt? Til slutt: til SirHartge & co...: Har posta under alt om data av den enkle grunn at eg ikkje veit kva problemet er Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 6. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2002 Når eg lukker msi live monitor fungerer pc'en fint. går ikkje tregt eller noko. er dette eit tulleprogram? fleire som har problem? Forslag til korleis det kan avinstallerast utan å logga på som adm.? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Først; prøv å avinnstaller ifra sikkerhetsmodus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå