loqron Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg har nettop fått meg en LCD-skjerm og har koblet begge to til GPU. Den går bra i oppstarten men når den begyner å laste inn xp så skrur den ene skjermen seg av !!! GPU : Geforce (asus) fx 5200.. Noen som vet hva som er gale ?? MVH jahn åge Lenke til kommentar
loqron Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Noen som vet hva som er gale ?? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 For det første, bumping etter 1.5time er ikke bra/lovlig...les retningslinjene Ang. spørsmålet ditt: har du aktivert dual screen i skjermkortinstillingene dine i windows? Lenke til kommentar
wilai Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 du må høyre klikker på skrivebord og så til egenskaper så til instillinger så trykke du skjerm 2. Nå flytte du musen litt lengre så ser du "Utvid Windows-skrivebordet til denne skjermen Lenke til kommentar
loqron Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 NÅ funker det !! MEn hvordan klarer jeg skjemene til å vise halvparten av skrivebordet mitt.. Hos meg er det den samme bakgrunnen !! Hvordan får jeg WIDESCREEN ?? Lenke til kommentar
wilai Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) trykk på skjerm 2 på innstillnger så velge du størrelse f.eks 800x600 Edit: det går ikke an å dele skriveborde men du utvid skjerm. så flytte bare musen videre til nesten skjerm men du må plassere den riktig Endret 26. desember 2004 av wilai Lenke til kommentar
loqron Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 jeg prøvde det men det gikk ikke !! Lenke til kommentar
erlend øye Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 jeg prøvde det men det gikk ikke !! Neivel !! Så synd!! Ta deg tid til å lese dual/trippel skjerm oppsett guiden først !! Greit ?? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Ikke velg "kloning" men "side-by-side" eller noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå