jfinneru Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hei har kjøpt meg min første bærbare maskin, en acer ferrari 3400. har en P900 mobil og lurer fælt på om noen kan hjelpe meg med å få disse til å jobbe sammen så jeg får koblet meg opp mot internet. begge har jo bluetooth så regner med det er den beste måten. har kommet så langt at de har funnet hverandre, men hvordan jeg skal gå videre er et mysterium. På forhånd takk Jørn avforum dvd&hjemmekino Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Dersom du har tenkt på dette som en måte å surfe på nettet med laptoppen på så ill jeg bare opplyse om at det kommer til å koste MANGE penger. Lenke til kommentar
jfinneru Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 nei det var ikke det som var poenget. vanligvis er den tilkoblet wlan hjemme, men noen ganger vil man inn og sjekke mail etc og da er det greit å kunne koble det opp sånn. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Se her for en løsning på dette problemet: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry3727212 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå