Sponis Skrevet 25. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2004 Finest det ein Norsk total-war side? har googlet litt men fant ingenting. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 25. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2004 Duer på en akkurat nå? neida, tviler egentlig på at det finnes. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 25. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2004 Det ser dårlig ut. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. desember 2004 det burde bli gjort noko med. Ein total-war side har stort potensiale. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Skal lage hjemmeside etterhvert. Der hadde jeg tenkt til å ha en Rome Total War side. Min side: www.orresnei.com Edit: aner ikke når jeg kommer til å bli ferdig med denne siden Endret 29. desember 2004 av Orresnei Lenke til kommentar
TSP Skrevet 29. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Kanskje du burde finne på noe nytt å telle ned til.... Nyttårsaften for eksempel Endret 29. desember 2004 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2004 Kanskje du burde finne på noe nytt å telle ned til.... Nyttårsaften for eksempel Jo, det var en god ide! Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 30. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2004 Kanskje du burde finne på noe nytt å telle ned til.... Nyttårsaften for eksempel Jo, det var en god ide! Kanskje skifte theme frå Warcraft, til R:TW og? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2004 Kanskje du burde finne på noe nytt å telle ned til.... Nyttårsaften for eksempel Jo, det var en god ide! Kanskje skifte theme frå Warcraft, til R:TW og? Tja, dette er jo bare kommer snart siden. Jeg tenker meg at jeg skal ha både en WC3-del og en RTW-del. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 30. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Kom igjen tell ned nyttårssaften please ?? Er litt kjedelig med en nedtelling som går oppover, dessuten er den feil, siden spillet kom ut for 20 dager siden ikke 42,5! Endret 30. desember 2004 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2004 Kom igjen tell ned nyttårssaften please ??Er litt kjedelig med en nedtelling som går oppover, dessuten er den feil, siden spillet kom ut for 20 dager siden ikke 42,5! Det hele er fikset. Teller nå ned til 24:00 31 desember 2004. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå