viranth Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Fikk et gainward golden sample kort igår, har hatt gf2 ultra før det. Og har tatt Gf4 kortet til Enhanced mode (I expert tools). Problemet er at i spill så kommer det litt sånn "flickering" noen hvite prikker, akkurat som man drar fargen bortover veldig fort. Det er ikke mye slikt heller, men har lagt merke til det, har hittil prøvd F1 2002, Commanche 4 der det var slike rare ting. I sof2, RTCW, q3 var det ikke noe slikt... Det har vært SINNSYKT varmt i det siste, opptil 30 grader på rommet der PC'n står, men jeg vet jeg har nok kjøling så det burde ikke være noe problem. Noen som vet om dette er et driverspørsmål (har de siste nvidia) eller om det er spillet som "bugger" ? Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Varmen på rambrikkene som skaper artifacts har jeg hørt.. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Varmen på rambrikkene som skaper artifacts har jeg hørt.. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Kan jo være noen instillinger kanskje. Prøvd å installere geforce tweakutility ? http://www.guru3d.com. Der er det mange instillinger å kikke på, anbefales. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Quote: Den 2002-06-06 15:50, viranth skrev:Fikk et gainward golden sample kort igår, har hatt gf2 ultra før det. Og har tatt Gf4 kortet til Enhanced mode (I expert tools). Enhanced mode overklokker kortet. Prøv å kjør i standard mode eller hva de kaller det. Overklokking sammen med ~30 grader i rommet er ikke bra for skjermkortet. De hvite flekkene kommer av at minnet på skjermkortet overoppheter. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 prosessortempen min har steget 10 grader siden i vinter! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Quote: Den 2002-06-07 18:30, The man! skrev:prosessortempen min har steget 10 grader siden i vinter! ok men så er det mye varmere ute nå,er helt normalt.Kjetil Lenke til kommentar
Ash Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Quote: Den 2002-06-07 18:31, Kjetil Lura skrev:ok men så er det mye varmere ute nå,er helt normalt.Kjetil Spørsmålet er vel heller hvor varmt det er inne der maskinen står. Eller sitter du ute i hagen og spiller? :wink: Min maskin holder samme temperatur som i vinter den. Men så er det ~20 grader der den står året rundt også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå