friction Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Her en dag fant jeg ut hvor interessant det virkelig var å bruke Photoshop. Jeg satt å trikset og styrte i en times tid ca., blandet filtere osv. Ble fornøyd med resultatet jeg, hva synes dere? Endret 25. desember 2004 av friction Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Tja... Litt kjedelig kanskje, men den var kul. Lenke til kommentar
friction Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Den bli fort kjedelig hvis den skal brukes til wallpaper, men jeg laget den i 400 x 400 oppløsning, mer beregnet som avatar. Lenke til kommentar
danielR Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Her en dag fant jeg ut hvor interessant det virkelig var å bruke Photoshop. Fint for deg. Velkommen etter. Ble fornøyd med resultatet jeg, hva synes dere? Det gir meg ingenting. Det tar meg kanskje 20 sekunder å lage et bortimot identisk bilde. Selv om det er vanskelig å innse i starten, så er du langt fra den første som kaster en haug med filtere og effekter oppå hverandre og tror det er originalt. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Tøft, du liker å leke deg med filtere og slikt du også? Det kan komme godt med til videre bilderedigering... Dog, skulle denne kanskje vært plassert i Visuell kreativitet? Legger ved et bilde jeg laget for noen dager siden også: Earth.jpg Endret 16. januar 2005 av OML Lenke til kommentar
friction Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Her en dag fant jeg ut hvor interessant det virkelig var å bruke Photoshop. Fint for deg. Velkommen etter. Ble fornøyd med resultatet jeg, hva synes dere? Det gir meg ingenting. Det tar meg kanskje 20 sekunder å lage et bortimot identisk bilde. Selv om det er vanskelig å innse i starten, så er du langt fra den første som kaster en haug med filtere og effekter oppå hverandre og tror det er originalt. Takker for flott bildekritikk! Lenke til kommentar
friction Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Tøft, du liker å leke deg med filtere og liskt du også? Det kan komme godt med til videre bilderedigering... Dog, skulle denne kanskje vært plassert i Visuell kreativitet? Legger ved et bilde jeg laget for noen dager siden også: Earth.jpg Neeh, ute etter kritikk vet du Lenke til kommentar
Toa Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Her en dag fant jeg ut hvor interessant det virkelig var å bruke Photoshop. Fint for deg. Velkommen etter. Ble fornøyd med resultatet jeg, hva synes dere? Det gir meg ingenting. Det tar meg kanskje 20 sekunder å lage et bortimot identisk bilde. Selv om det er vanskelig å innse i starten, så er du langt fra den første som kaster en haug med filtere og effekter oppå hverandre og tror det er originalt. Nemmen så flink du er da! Den perfekte måten å ødelegge gleden for en nybegynner. Fy skam! Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Så ikke ut som om han tok det så tungt.. Er også enig i at bildet ble alt for kjedelig.. Lenke til kommentar
notnA Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Helt greit bilde syntes jeg da. Ble vel hovedsakelig en læreopplevelse for deg friction. Bare ikke vær redd for å sende inn nye bilder Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hehe. Husker jeg satt med PS for 6-7 år siden og gjorde akkurat det samme. Filter på filter på filter på filter, invertér, en lens-flare, et par filtre til, og hey presto! Et mesterverk! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Hvem som helst kan bruke filterne i photoshop, bruker du de ferdiglagde filterne på den måten blir det liksom litt billig, ser stadig plakater/flyers/ads hvor det har vært brukt prefabrikerte filtre, 1: det er fælt å se på 2: det er synd å se at designere ikke gidder legge litt mer sjel i arbeidene sine 3: at folk er så dumme at de betaler 1000vis av kroner på noe de kunne ha gjort selv hjemme. Men filtrene har sin funksjon også! Jeg tok å rippet en Photoshop tutorial cd fra en Photoshop bok jeg hadde lånt på biblioteket for et par år siden, og der er det mange eksempler på ting du kan bruke filtrene til, ikke bare som effekter.. Endret 27. desember 2004 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
friction Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Som tidliger sagt er det ment mer som en avatar/logo/profilbilde eller hva dere vil ha det til, ikke et bakgrunnsbilde eller i det hele tatt et bilde. Klart det er kjedelig å se på, det er jo bare en farge, en sirkel, litt blur... Alle kan kopiere et bilde, men opplegget er at man skal komme på noe, ikke kopiere det! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Et sted må man begynne, photoshop er en enorm og utrolig kompleks verden hvor man aldri blir ferdig med å oppdage nye funksjoner, derfor er photoshop et utrolig morsomt verktøy å holde på med! Så lykke til! Du vil like det.. Endret 28. desember 2004 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Det var godt du ikke toppet det hele med lens flare. Men ellers er den veldig kjedelig og standard-aktig ut. Prøv å unngå mye bruk av filtre, da vil bildene dine bli orginale og litt stiligere. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Noe kjedelig, men den hadde nok gjort seg som wallpaper i et transparency-miljø... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Kjenner meg altor mye igjen. Gjorde akkurat det samme da jeg var nybegynner. Ikke gi opp, Photoshop er et fantastisk program! Lenke til kommentar
JoHu Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Her en dag fant jeg ut hvor interessant det virkelig var å bruke Photoshop. Fint for deg. Velkommen etter. Ble fornøyd med resultatet jeg, hva synes dere? Det gir meg ingenting. Det tar meg kanskje 20 sekunder å lage et bortimot identisk bilde. Selv om det er vanskelig å innse i starten, så er du langt fra den første som kaster en haug med filtere og effekter oppå hverandre og tror det er originalt. Direkte latterlig å melde!! Ingen vits å disse folk bare fordi du mener du selv er så kreativ og erfaren. Det er en føste gang for oss alle..... Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) tro meg, er ikke lenge siden jeg satt og gjorde akkurat det samme som deg hvis du er ute etter å lage noen kule "effekter" så foreslår jeg www.good-tutorials.com ! brushes er kos å bruke i PS, vil si meg selv som enda på nybegynner stadiet, men bruker ikke filter, men brushes bruker PS til layouts og signaturer ect. for det meste Endret 19. januar 2005 av Lucas Lenke til kommentar
friction Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Jeg kan ikke gjøre noe annet enn å le av dere Dere lever dere totalt inn i deres egen verden og siver lenger og lenger bort fra topic...jaja, shit happens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg