Myklebust89 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Da er altså siden ferdig, men jeg tar gjerne imot tips som kan gjøre den enda bedre. burners portfolio Lenke til kommentar
Stian_ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Synes den mangler en farge til, annet enn grå og oransje. men ellers helt grei. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Likte ikke fargene så veldig godt. Det er litt pga. at du kun kjører de fargene. Det blir så rart for øyet med en litt ekkel oransje farge og så mørk grå sammen. Oppsettet var greit, men jeg likte ikke menyen. Ekkelt sammensatt, føltest trang. Ellers håpte jeg at den oransje greia til venstre skulle følge helt ned, noe den ikke gjorde. Da ble det hele enda verre siden du hadde lik bakgrunnsfarge til hoveddelen som på body. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 - Bokstavene i menyen kan kanskje være bold eller litt større. - Kanskje annen farge på bokstavene? Kan være vanskelige å lese for en del. - Kjedelig med grått som bakgrunn - Lite grafikk Det var litt kritikk fra meg. Ellers synes jeg den så fin ut for den har en fin rød farge. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Rød fin farge? Enten er du fargeblind eller så er det noe galt med skjermen din. Det er ikke en rød fin farge. Det er oransje Endret 25. desember 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg brukte ColorMatch og tok de fargene som matchet fargen på teksten... Dårlig utvalg, for å si det sånn. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hmm, greit nok at de passer sammen. Men du må finne grenser Hehe, f.eks hadde du brukt en annen bakgrunnsfarge. Da hadde det blitt litt annet. Som jeg sa. Bruk flere farger så kan det sikkert bli bra. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Rød fin farge? Enten er du fargeblind eller så er det noe galt med skjermen din. Det er ikke en rød fin farge. Det er oransje Den i headeren er rød. Ikke teksten men den bak tenker jeg på. Så på siden i IE og da ble den "rødere", for innholdet hadde også denne røde bakgrunnen. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Den i headeren er ikke rød ? Den er oransje! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Grusom side. Fargene krasja maks, og headeren var mildt sagt elendig. Bugger i FF. Lesbarheten dårlig. Foreslår at du begynner på nytt. Lenke til kommentar
designerus Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Prøvd å kalibrere skjermen? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Ingardj: Du konsentrerer deg (tydeligvis) bare om negativt, negativt, negativt på hver bidige side du kommenterer. Selv om de kanskje ikke er fine i dine øyne, må det være lov å være litt mer reflektert. Nå gidder jeg ikke kommentere den fordi den riktignok bugger i FF... Endret 25. desember 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Ingardj: Du konsentrerer deg (tydeligvis) bare om negativt, negativt, negativt på hver bidige side du kommenterer. Selv om de kanskje ikke er fine i dine øyne, må det være lov å være litt mer reflektert. Nå gidder jeg ikke kommentere den fordi den riktignok bugger i FF... Eh, "ja". Jeg kommer med det jeg syns kan forbedres. Hva er galt med det? Hvis jeg synes noe ser stygt ut, sier jeg ikke det motsatte. _Det_ ville vært dumt. Synes du ærlig talt at dette var et mesterverk av en internettside? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Skal ikke gå alt for OT, men: Hvordan i all verden hjelper det trådstarter å få en melding, slik som dette: «Den var ikke noe fin pga. det og det, start på nytt.» ? Hva tilsier at den neste sida blir noe bra? Prøv å komme med forslag om hvordan man kan gjøre det bedre, ellers er man jo like langt. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Okei. Se på hva jeg møter på. Og så kan du fortelle meg hva som er bra på denne sida. Jeg kommer ikke frem til noe. Jeg har rost ørene full til flere andre som har lagd nettsider av kvalitet. Denne består av et tragisk fargevalg (to farger til sammen), man må dra musa over tekst man har lyst å lese og jeg aner at dette skal være en side for presentasjon av mannens andre htmlverker. Nei, begynn på nytt, dropp fargene og se på andres design (for inspirasjon). Jeg sa hva som var galt. Han lærer av sine feil, det var det som var poenget meg innlegget. Og jeg kom bare med et forslag, om han hører på meg får være opp til han. Hva hjelper det at jeg sier; "denne sida var ok, ha en fin dag"? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hva hjelper det at jeg sier; "denne sida var ok, ha en fin dag"? Det var vitterlig ikke poenget Isteden for å med en gang foreslå makeover, kan du jo si at den bugger i Firefox (noe du gjorde), samt at han kunne prøve å fikse den i FF før du gir mer kritikk. Har du kunnskaper om kode, kan det være fint å prøve å hjelpe til for å fikse buggen. Er bare litt lei av å se «start på nytt» over alt. Kan faktisk bli noe av den sida der, som alle andre sider. Strek? OK! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Men hvordan kan jeg fikse delen som bugger i FireFox? Om noe er galt vil jeg gjerne vite hva som kan gjøre det bedre. Har for øvrig endret en del på siden, og den kommer opp i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Men hvordan kan jeg fikse delen som bugger i FireFox? Om noe er galt vil jeg gjerne vite hva som kan gjøre det bedre. Har for øvrig endret en del på siden, og den kommer opp i nærmeste fremtid. For det første; Det går ikke å ha rød skrift på oransj bakgrunn. Sett background-color til #content også. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Nytt design er på vei opp nå... Har skiftet på fargene, og lagt background-color på #content. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hmm, det ble litt bedre. Men jeg liker ikke helt menyen din. Den er litt trang derfor er det at noen bokstaver forsvinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå