hifiman Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Hei..bestiller meg nå snart nye pc deler hva synes dere om oppsette ? https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=11235 Har følgende fra før av: - Ram: Twinmos PC3200 512MB - Skjermkort: Radeon 9600XT Var litt usikker på om ramen min vill passe til dette oppsette.. hva mener dere? Edit: Vil jeg merke stor forskjell fra mitt gamle oppsett som var: Hovedkort: Abit KD7 Kt400a Chipset CPU: Amd Athlon XP 2600+ 333Mhz Bus Harddisk: Western Digital 120GB SE God Jul Endret 25. desember 2004 av hifiman Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) raptoren din vil bråke mer en den smaker.. velg heller 74gb versjonen! (ytelsesmessig heller 36gb disken mot de nyeste s-ata diskene) ellers helt ok edit: du har ikke tenkt på 939? Endret 25. desember 2004 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Det ser bra ut det Mange vil nok si at RAM'en ikke passer så godt sammen med AMD systemer, men det er vel mer en sak for overklokkere! Av erfaringer så er ikke TwinMOS RAM'en så veldig stabil, så jeg ville gått for Corsair Value brikka eller noe annet... Hvis du har planer om å oppgradere så velg socket 939 i stedet! Brukbart skjermkort til dagens spill... Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Få tak i et nForce3 250gb-kort, så er du i boks. Eventuelt bare 250. Asus K8N f.eks. Koster vel ca det samme, og du vil bli lykkeligere. Kompatiblet mer andre minnetyper og kan klokkes for ekstra ytelse, uten noen problem Men den Raptordisken bråker og er ikke noe bedre enn en vanlig 7200rpm visstnok. Skal du ha det, bør du gå for 74gb, da denne yter mye nedre, og er meget stille Lenke til kommentar
hifiman Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Takk for svarene ... Det Msi hovedkorte jeg valgte har Nforce3 250GB Chipset .. så det skal vel gå bra..tenker på ram brikken ? Angånde raptor disken så har ikke støy så veldig mye å si for meg.. Endret 25. desember 2004 av hifiman Lenke til kommentar
hifiman Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Få tak i et nForce3 250gb-kort, så er du i boks. Eventuelt bare 250. Asus K8N f.eks. Koster vel ca det samme, og du vil bli lykkeligere. Kompatiblet mer andre minnetyper og kan klokkes for ekstra ytelse, uten noen problem Men den Raptordisken bråker og er ikke noe bedre enn en vanlig 7200rpm visstnok. Skal du ha det, bør du gå for 74gb, da denne yter mye nedre, og er meget stille Jeg så litt på det Asus K8N såg bra ut det men det er bare 2 sata utganger på det hovedkort skulle helst hatt en til.. Tenkte å kjøre ennda en seagate harddisk senere... Endret 25. desember 2004 av hifiman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå