Mogge_ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Lurer litt på hvordan jeg får sett på tv gjennom data'n..Kunne noen ha hjulpet meg litt med det? Hva er det som må til og hva trenger jeg? Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Du trenger et TV-kort. Jeg foreslår at du kjøper deg et Leadtek Winfast TV2000XP Expert PCI-kort. Du setter kortet i PC-en, installerer programvare/drivere, plugger i antennekabelen, søker inn kanaler, og whammo; du har tv på pc-en. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Du trenger et TV-kort. Jeg foreslår at du kjøper deg et Leadtek Winfast TV2000XP Expert PCI-kort. Du setter kortet i PC-en, installerer programvare/drivere, plugger i antennekabelen, søker inn kanaler, og whammo; du har tv på pc-en. Må jeg ha antennekabel inn til pc'n? Går det ikke ann å hente de fra nettet, som et slags piratkort? Endret 26. desember 2004 av Mogge_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå