Blib Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Noen som kan tenke seg å se over følgende oppsett og kommentere litt? http://komplett.no/k/shoplist.asp?mode=rec...B3-550F34F8D22C Tanken er altså minst utgifter for en PC som skal takle Sims 2. Den køpes på KOmplett.no fordi jeg ikke fant et skjermkort som var like bra til lik pris hos Netshop. Dersom noen kan sette sammen en nokså lik PC til samme pris der hadde det vært det beste. Er fullstendig usikker på reelle krav til Sims 2 selv, men regner med at et 9600p burde holde Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Den takler Sims 2, men det vil lagge en del da... Dama har nesten samme oppsett men bare med 512MB RAM, og det lagger, men hu har 96 non pro da. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Hvilken CPU har hun? Og er den overklokka? (CPU og skjermkort) Endret 26. desember 2004 av Blib Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Det var enten 2200 eller 2500 sempron tror jeg... Ikke overklokka nei! JEG personlig synes det er utrolig irriterende når ting lagger, men det går jo an å spille det forde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå