Gå til innhold

Steder å laste ned musikk? (lovlig!)

Cloud

Anbefalte innlegg

Sitter hos min far med et nytt Sennheiser HD555 og vil gjerne prøve det ut litt.

Og siden jeg har glemt igjen alle mine cd hjemme og pappa bare har opera++ så hadde det vært fint med en side som man kunne laste ned musikk. Finnes dette ute på nettet? Snakker selvfølgelig om musikk som det er lovlig å legge ut, ikke sånn som den nye Metallica cd eller lignende.

Og til alle dere som mener at jeg bare kan laste ned musikken jeg vil ha, ikke nevn det ;) (Sitter bak en firewall så det funker ikke)

Eller hvis noen har lyst til å sende meg noen sanger så jeg får testet ut mitt nye headset så blir jeg meget glad :D (Lovlige sanger seff :whistle: )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare som en liten advarsel, blir litt smådumt å teste kvaliteten på øreklokkene ved å høre på 128kbps mp3. Skitt inn, skitt ut. Og jeg vil _tro_ at det meste som ligger der ute for lovlig nedlasting ikke er i cd kvalitet. (som greit kan oppnås med mp3, men ikke om du tror mennene med duplohår og dress som sier at 128 er cd kvalitet).

P.S gratulerer med gaven, din far har smak :-P

Lenke til kommentar
dc++ har vel stort sett kun ulovlige filer å by på da FatFuck :p

ække ulovlig før du blir tatt ;)

Er ikke ulovlig å laste ned, kun å dele, men ifølge Retningslinjene skal man ikke oppfordre til warez, derfor snakker man ikke om fy-fy ting... ;)

DC++ er derimot helt ok hvis man laster ned kun open source stuff..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...