Cloud Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Sitter hos min far med et nytt Sennheiser HD555 og vil gjerne prøve det ut litt. Og siden jeg har glemt igjen alle mine cd hjemme og pappa bare har opera++ så hadde det vært fint med en side som man kunne laste ned musikk. Finnes dette ute på nettet? Snakker selvfølgelig om musikk som det er lovlig å legge ut, ikke sånn som den nye Metallica cd eller lignende. Og til alle dere som mener at jeg bare kan laste ned musikken jeg vil ha, ikke nevn det (Sitter bak en firewall så det funker ikke) Eller hvis noen har lyst til å sende meg noen sanger så jeg får testet ut mitt nye headset så blir jeg meget glad (Lovlige sanger seff ) Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Det er litt vrient og spørre om, lovlig lasting. Seek and you will find.. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 på winamp.com går det da ann å høre, vet ikke om man kan laste ned der men Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Så det er ikke noen slags internettsider hvor man kjøper musikk,men får lastet ned den første sangen gratis eller lignende? Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 spørr google.com du Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 http://nrk.no/urort Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Fant en faktisk.. Denne er perfekt for loven.. Endret 25. desember 2004 av Ar1an Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Takker, ser på dem nå Lenke til kommentar
Fry Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 itunes?!, får man brukt itunesbutikken i norge ennå? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Bare som en liten advarsel, blir litt smådumt å teste kvaliteten på øreklokkene ved å høre på 128kbps mp3. Skitt inn, skitt ut. Og jeg vil _tro_ at det meste som ligger der ute for lovlig nedlasting ikke er i cd kvalitet. (som greit kan oppnås med mp3, men ikke om du tror mennene med duplohår og dress som sier at 128 er cd kvalitet). P.S gratulerer med gaven, din far har smak :-P Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 http://www.stonerrock.com/ Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Uhort.no ellers kan du laste ned Imesh som jeg tror er lovlig dc++ skal vel funke så kan du vel skjekke ut soundclick.com Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 dc++ har vel stort sett kun ulovlige filer å by på da FatFuck Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 dc++ har vel stort sett kun ulovlige filer å by på da FatFuck ække ulovlig før du blir tatt Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 dc++ har vel stort sett kun ulovlige filer å by på da FatFuck ække ulovlig før du blir tatt Er ikke ulovlig å laste ned, kun å dele, men ifølge Retningslinjene skal man ikke oppfordre til warez, derfor snakker man ikke om fy-fy ting... DC++ er derimot helt ok hvis man laster ned kun open source stuff.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Det er lov å laste ned musikk film, etc. på f.eks Lime wire, men du har ikke lov til å dele(eget bruk) Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 dc++ har vel stort sett kun ulovlige filer å by på da FatFuck ække ulovlig før du blir tatt Er ikke ulovlig å laste ned, kun å dele, men ifølge Retningslinjene skal man ikke oppfordre til warez, derfor snakker man ikke om fy-fy ting... sorry :!: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 dc++ har vel stort sett kun ulovlige filer å by på da FatFuck ække ulovlig før du blir tatt Jo. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Egentlig kan du laste ned kazaa lite og skru av den der delingsgreia slik at du kun tar ned uten å dele. Da blir det vel lovlig Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Vet ikke helt hva slags musikk du liker, men på TranceAddict kan du laste ned masse trance-musikk helt legal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå