lofotknut Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Installerte half life 2 i går kveld. SÅ skrudde jeg av maskina..men den ville ikke skru seg av , kom bare til skjermbilde der det står "vent til maskinen skrur seg av" venta 10 min ell no ikkeno skjedde, så da holdte jeg inne power knappen til den slokna. Skulle ikke tro dette er grunnen til det som er skjedd men..neste morgen skrudde jeg på pcen, da kom denne fine meldinga: c:\windows\system32\config\system finner ikke filen , eller den er skadet så står det at jeg skal putte inn windows xp cden for å reparere eller noe, men dette funket jo...eh nei. så nå har jeg installert en xp til på den andre partisjonen.så prøvde jeg og kopiere den system fila fra den nye xp installasjonen til den gamle. Men neyyyda....kom litt lenger men så restarta den.... hva har skjedd? og hvordan skal jeg få tilbake gamle xp installasjon!? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Kjør ordentlig repair av Xp. Vet ikke helt om den du nevner er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå