benkizz Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hvilken mobil er best egentlig SE S700i eller Samsung D500?? Se bort fra prisen, størrelsen og vekten......... Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 let litt her i forumet så finner du nok det Lenke til kommentar
Algron Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Kanskje ingen overaskelse at jeg synes S700i er best! Gidder ikke å starte en diskusjon nå, fordi alle de andre gangene så har folk gått til personangrep på meg. Jeg synes S700i er best, dermed basta De som synes at D500 får synes det, gidder ikke å blande meg lenger... Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg synes vi har hatt nok diskusjoner om dette. Men allikevel, begge mobilene har sine fordeler og ulemper. Den ene har noe den andre ikke har, osv... Dessuten er det to telefoner med forksjellige priser, som ER noe som spiller en rolle i denne sammenhengen. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Off topic: Hvorfor gidder egentlig folk å diskutere dette? Er det fordet dere forsker på telefoner, jobber i en elkjop/expert eller en annen lignende butikk, eller er det fordet dere kanskje er en mulig freakete? Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Et tips: Du burde teste begge mobilene, og dømme det selv (hvis jeg skal teste mobiler, så pleier jeg å stikke ned til Carl Berner her i Oslo, der de har mange utstillingsmodeller på Elkjøp). Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg har begge mobilene selv, og liker D500 best. Men det gjør ikke at jeg ikke ser de kvaliteter S700i har. Du bør som de fleste her foreslår teste mobilene selv, se over hvilke behov du har, og dermed hvilken mobil som fyller disse. Les tester på nettet ved å google litt og besøke lesertestene her i forumet! Lykke til Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hvis man ser bort ifra størrelse, pris og vekt, så har man vel egentlig fjernet de tre store svakhetene til S700i. Da er det vel ikke overraskende at jeg synes S700i er best. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Dette valget er først og fremst smak og behag egentlig. Selv ville jeg uansett ha valgt S700i uten å blunke, rett og slett fordi jeg synes den er klart best av disse to. Iallfall så har den minst ulemper; størrelse/vekt/pris (som arehei nevner ovenfor) og som du sikkert ser, har ingen av disse noe å si for s700i i bruk, som telefon. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Kommer helt an på hva man trenger og hvor mye man vil bruke osv. En smakssak med andre ord. Smak og behag. Synes SX1 er sabla bra jeg da. SX66 er også bra. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 S700i er best da den har mulkihet for utvidet minne og har større skjerm, samt radio. Dette skiller de to mobilene. Samsung D500 er mindre, men ikk best. Dog, jeg velger D500 grunnet størrelsen. Lenke til kommentar
benkizz Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 ^Cartman^ skrev: Et tips: Du burde teste begge mobilene, og dømme det selv (hvis jeg skal teste mobiler, så pleier jeg å stikke ned til Carl Berner her i Oslo, der de har mange utstillingsmodeller på Elkjøp). har d500 kommet i elkjop på carl berner??? Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 benkizz skrev: ^Cartman^ skrev: Et tips: Du burde teste begge mobilene, og dømme det selv (hvis jeg skal teste mobiler, så pleier jeg å stikke ned til Carl Berner her i Oslo, der de har mange utstillingsmodeller på Elkjøp). har d500 kommet i elkjop på carl berner??? Er ikke sikker, det er veldig lenge siden jeg har vært der nå. Hadde jeg bodd nærmere, så hadde jeg dratt dit oftere, men nå ligger Carl Berner noen kilometer unna, så det er ikke det stedet jeg drar hver dag. Lenke til kommentar
benkizz Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) jeg har valgt S700i, og jeg er svært fornøyd med den jeg...... jeg venter til sommer da skal jeg kjøpe en ny mobil med mere farger, mpx også videre når jeg reiser........................ Endret 26. desember 2004 av benkizz Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Selvfølgelig er S700i best. Basta, alle som motsier tar feil. S700i koster jo nesten det dobbelte av D500, så det er jo ikke så rart. Lenke til kommentar
benkizz Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 ^kissa^ skrev: Selvfølgelig er S700i best. Basta, alle som motsier tar feil. S700i koster jo nesten det dobbelte av D500, så det er jo ikke så rart. jaja der sa du det...... Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg har sagt dette før, men sier det igjen: Det er utrolig vanskelig for andre å bestemme for deg hvilken telefon som er best. Dragon sier jo at S700 er best, men en annen vil sikkert si at D500 er best. Det du burde gjøre er som foreslått, dra å se på de to. Så må du finne ut hva de har av funksjoner og selv bestemme hvilke du setter høyest. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) min mening: best skjerm: Sharp GX30 best med muligheter og pda funksjoner: Qtek 9090 og P910i (sistnevnte er noksa treg) peneste telefon: GX30 og S700i vet gx30 ikke er med, men er den eneste jeg kan sammenlikne skjermen med. Har ikke sett D500 nemlig. Endret 26. desember 2004 av Christian86 Lenke til kommentar
Keiso Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Kjapt innlegg: Prisen på S700 har falt betraktelig nå i disse dager, ligger vel på rundt kr 4500. Skulle ikke forundre meg om den falt enda ytterligere utover januar. Det blir da ikke stor prisforskjell mellom D500 og S700... S700 til ca. kr 4000 vil være ganske fristende... men den er jo så stor i lomma. Men hvis den går ned til kr 3000 så tar jeg den uten å blunke Endret 26. desember 2004 av Keiso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå