Ostepølsa Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 imens jeg venter på min MX510, må jeg bruke en helt vanlig USB kulemus.. men, når jeg plugger den i, kommer det en melding om at den er installert og klart til å brukes, men den funker ikke! har prøvd med mange forskjellige kulemuser,men ingen vil funke. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 kan vel si at dette er en lovlig bump, eller ? irriterende å bruke 2 muser, intelli 4.0'en til å flytte musa med, og kulemusa til å trykke.. virker som at pcen min ikke registerer kuler.. Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hmm.. Kulemusa funker altså til å høyre/venstreklikke med? Kanskje det er en luring som har rappa kulene dine? Prøvd kulemusene på noen annen PC? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 ' date='26/12/2004 : 16:34'] Hmm.. Kulemusa funker altså til å høyre/venstreklikke med?Kanskje det er en luring som har rappa kulene dine? Prøvd kulemusene på noen annen PC? ja, de funker på en annen pc, jeg kan høyreklikke og venstreklikke, scrollen funker og, men kulen vil ikke funke Lenke til kommentar
Seymour Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 God gammeldags rens? Finn fram et lite skrujern og pell av alt av dritt som har satt seg på valsene. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 God gammeldags rens? Finn fram et lite skrujern og pell av alt av dritt som har satt seg på valsene. gjort det Lenke til kommentar
Seymour Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Riv ut alt av mus, og slett alle drivere. Og så sett inn kulemusa, kan jo hende at det funker. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 oh yeah ! tab-party ! har prøvd å slette driverene..noen som klarer å finne nye til meg ? litt vanskelig å surfe uten mus Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Problem løst. fant meg en logitech cordless mouse ikke optisk, menmen, får vente på min MX510 + Q-Pad Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Formater windows... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Problem løst. fant meg en logitech cordless mouse ikke optisk, menmen, får vente på min MX510 + Q-Pad trenger ikke mer hjelp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå