Gå til innhold

SE s700i store problemer......

klinkis

Anbefalte innlegg

Hei... jeg kjøpte meg SE s700i fredag i forrige uke og har store problemer med at den laster ned samme meldinger hele tiden... bare iløpet av den første helga jeg hadde den, lastet den ned tre opprinnelige meldinger hele 70 ganger... Et annet problem var at når jeg sendte jpg filer via mms til nokia 7650 (bilder som jeg selv har tatt med kamera) får vedkommende ikke åpnet bilde filen, men det var ikke noe problem med de bildene som ligger i telefonen... (merkelig) Ikoner på displayet forsvinner i ny og ne... og har opplevd at den ikke finner memory stick. Det første jeg gjorde påfølgende mandag var selvfølgelig å oppgradere SW på mandags morgen...... men det hjalp lite.. akkurat samme problemene. Versjons nummeret på software jeg har nå er.. R3F008. Software kamer 1.0. Er det noen der ute som har opplevd de samme probleme ???? finnes det noe nyere Software??? Begynner faktis å savne min gamle k700i.. den fungerte utmerket..

alle svar å synspunkter mottas med takk

hilsen klinkis :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi får håpe at det ordner seg med ny SW :) men det er jo ganske irriterende at dem selger telefonen med så mange bugs... begynner å ligne litt på nokia sine mob for noen år siden, da det tydligvis var viktigere å få telfonene ut i butikken enn at dem vikra skikkelig...

Er det noen som har en SE s700i som er problemfri?? og hvilket SW nummer har den i såfall...??

klinkis

Lenke til kommentar
Hei... jeg kjøpte meg SE s700i fredag i forrige uke og har store problemer med at den laster ned samme meldinger hele tiden... bare iløpet av den første helga jeg hadde den, lastet den ned tre opprinnelige meldinger hele 70 ganger... Et annet problem var at når jeg sendte jpg filer via mms til nokia 7650 (bilder som jeg selv har tatt med kamera) får vedkommende ikke åpnet bilde filen, men det var ikke noe problem med de bildene som ligger i telefonen... (merkelig) Ikoner på displayet forsvinner i ny og ne... og har opplevd at den ikke finner memory stick. Det første jeg gjorde påfølgende mandag var selvfølgelig å oppgradere SW på mandags morgen...... men det hjalp lite.. akkurat samme problemene. Versjons nummeret på software jeg har nå er.. R3F008. Software kamer 1.0. Er det noen der ute som har opplevd de samme probleme ???? finnes det noe nyere Software??? Begynner faktis å savne min gamle k700i.. den fungerte utmerket..

alle svar å synspunkter mottas med takk

hilsen klinkis :no:

Jeg har samme problem med meldinger. Det begynte for ca. 1 mnd siden. Tele2 sier de ikke finner noe feil. Når det gjelder MMS (filmer) koder S700i filmene med en kodek ingen andre bruker, noe som er usannsynlig teit. Ikke engang symbian kan se filmene jeg lager.

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar

Jeg har vært i kontakt med netcom, og de finner heller ingen feil.

Nokia har en movie player på sin hjemmeside som går ann å laste ned og installere på nokia 7650. skulle vel gå ann å installere den andre plasser å, skulle jeg tru..... Å sende video via MMS og avspille videon på den Nokia'n går faktisk helt problemfritt :thumbup:

Et litt annet problem jeg har fått de siste dagene er at når det skjer to ting samtidig på telefonen (eks. skriver melding og det kommer en inngående samtale) så flimrer skjermen og telefonen henger seg litt opp. Når jeg slår av telefonen og skal slå den på igjen, må jeg faktisk ut med batteriet for å få "på" knappen til å virke igjen..... :mad:

Så her bli det nok strake veien tilbake til butikken igjen.... Har sikkert kjøpt en såkalt typisk "mandags" telefon.... hehe.... sånn kan det gå innimellom...

Lenke til kommentar

Ja nå har jeg levert telefonen der jeg kjøpte den og fått tilbakemelding fra SE på feilene jeg har opplevd med den S700i'en. SE Sverige sier at det mest sansynlig en HW feil som de ennå ikke vet hva er, men felles for alle, er den ukontrolerte SMS greiene.... så har du en slik en så er det bare å levere den tilbake der du kjøpte den....... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...