BlueVibe Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hei! vi har nylig skaffet oss en trådløs router.. en 3com officeconnect sak. noe fungerer bra, annet ikke. har en kar her som spiller half life 2.. som ikke får koblet til en eller annen server som trengs for å spille. og jeg får ikke koblet til msn. han er på pc, jeg på mac. noen som vet råd, og eventuelle innstillinger som kan endres på routeren? på forhånd takk! Lenke til kommentar
BlueVibe Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 oppdaget nå at heller ikke ftp fungerer.. så da er det hovedsaklig kun surfing som funker.... Lenke til kommentar
BlueVibe Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Ingen som har noe å komme med på dette? har forsøkt å sette 1863 som trigger og 1863,6901,6891-6900 som inkommende.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Reset routeren først og fremst! Så logg deg inn: http://192.168.1.1/ admin er standard passord! Der må du fylle inn opplysninger om din pppOe-tilkopling hvis du har telenor og stille inn trådløst nettverk hvis du har det. Det kan hende du også må åpne noen porter, men ellers så skal den da funke fint til MSN og div. ting... sikker på at du ikke har aktivert en brannmur? Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Du må legge inn portene som skal åpnes i "virtual server". Si du skal åpne port 1863 så legger du den inn på port. På ip så legger du inn den lokale ip-adressen til maskinen som skal bruke porten. Lenke til kommentar
BlueVibe Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 er det virtual server jeg skal inn på altså? trodde det var spesial applications.. får prøve virtual server da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå