InsertNumLock Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hallo. Har en S-ata HDD (Seagate Barracuda 7200.7 80 Gigs) Har også 2 andre HDDer og jeg skulle instalere OS på denne nye HDDen. Da jeg satte den inn i kabinettet, koblet jeg den til med den nye typen ledning Ka Serial ATA kabel og brukte en ledig strømkable fra Powersupplyen. Når jeg starta opp dataen og skulle instalere WIN Xp, så kom det frem frem av det ikke var instalert noe HDD. Jeg startet opp Bios for å se om pcen hadde klart å finne den nye HDDen og det hadde den ikke. Der hvor HDDen skulle ha stått stod det not Connected eller no sånt. Vi prøvde og instalere HDDen med et program vi fant på produkthjemmesiden, men programmet klarte bare å finne de to andre HDDene i maskinen. Vi har tatt for oss feildiagnostikksporgrammer og diverse andre ting men til ingen nytte. Vi har også prøvd med forskjellige lednigner. Til slutt så instalerte vi OS på en av de andre HDDene for vi tenkte at vi kanskje kunne finne den nye når vi var inni Windows, men dette ville heller ikke fungere. Nå er vi begynt å bli litt desperate her vi sitter å prøve å få den til, så eneste utvei nå er å spørre her.. Tar i mot hjelp med stor takknemlighet zuco~ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå