G.T Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hei! Jeg har tenkt meg til Bergen til høsten på årsstudium i psykologi. Har hørt at det kanskje legges ned. Er det noen som vet om det faktisk skal det? Lenke til kommentar
simes Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Høres lite sannsynlig ut, siden de har 800 studieplasser på studiet. Er altså "god pågang" og god kapasitet. Men for sikkerhets skyld kan du jo ta kontakt med universitetet.. Ikke ta verken mine ord, eller noen andres på dette forumet, som fakta. Ta kontakt med oss på e-post eller telefon![email protected], tlf: 55 58 27 10 Edit: /qoute, /quote, whatever.. Endret 26. desember 2004 av zimen Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Gi tilbakemelding her når du finner ut av det da Lenke til kommentar
swanky Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Det skal selvsagt ikke legges ned, men antall plasser reduseres til 500. I tillegg opprettes det en bachelorgrad i psykologi. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 For mer info kan du ringe dem og høre, vanligvis pleier dem jo å legge ned fag grunnet liten interresse (red admn: ikke nok interesse) Men uansett vil det jo nok bli økt konkuranse mellom plassene neste år.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå