iBook Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Skal lage en side bestående av tre div'er med en enkel bord rundt hver. Men jeg synes borden legger seg for tett opp mot teksten. Jeg vil altså gjerne ha litt mer rom mellom bord og tekst. Padding og Margin legger til tomrom bare på utsiden av borden. Hvordan løse dette? Må jeg lage en midtstilt ny div på innsiden av hver div jeg allerede har laget? Håper dere skjønte problemstillingen min her..! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Nei, dette skjønte jeg ikke. Kan vi se et eksempel? Padding kan du sette på teksten slik at teksten "dyttes" fra kanten på div'en. Var det det du tenkte på? p { padding-left: 2px; /*Vil gjøre slik at teksten dyttes vekk fra kanten. */ } Lenke til kommentar
iBook Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Takk, der tror jeg du ga meg svaret! Er ny på css, og sto fast på dette her. Tenkte at bare div'er kunne ha padding...men kan jo bare legge til padding slik du foreslo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå