2Hyper Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 "Etter flere ukers hektisk aktivitet her på redaksjonen, synes vi at vi fortjener litt fri. Derfor tar vi langhelg f.o.m. i dag, men er tilbake igjen på mandag." lol, så dårlig, eneste spillsida jeg har hørt om som "tar fri" fordi dem er slitne mister nok mange brukerer på slikt ja Lenke til kommentar
The man! Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 de vil vel heller bade enn å sitte foran skjermen jeg forstår dem. Lenke til kommentar
aoi Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 2Hyper : Er du i det hele tatt klar over hva du skriver? Har ikke personer som drifter&vedlikeholder websider like stor rett til fri i helgene som andre arbeidsfolk? Du er kanskje ikke klar over hvor mye arbeid som ligger bak en side som gamereactor eller gamer.no? Vi ser vell kanskje 1/3 av alt arbeidet som ligger bak, og mange har i tillegg andre jobber. Nei, en helg i solen unner jeg dem så gjerne. Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Gamereactor er en så bra side, at jeg synes litt fri må være på sin plass for de som står bak uten at folk skal svikte for det. Det er jo gratis!" Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 GameReactor er en ekstremt bra spill side, jeg unner dem så absolutt fri når de trenger det. -XDamage Lenke til kommentar
2Hyper Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2002 Viser jo bare konkurransenivået i Norge, hadde feks en side som BluesNews gjort dette, hadde folk sett undrende u og stilt store spørsmålstegn, samtidig som Blue hadde fått et arr for livet... Lenke til kommentar
GamerLamerFjeld Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Quote: Den 2002-06-06 14:49, 2Hyper skrev:"Etter flere ukers hektisk aktivitet her på redaksjonen, synes vi at vi fortjener litt fri. Derfor tar vi langhelg f.o.m. i dag, men er tilbake igjen på mandag."lol, så dårlig, eneste spillsida jeg har hørt om som "tar fri" fordi dem er slitne mister nok mange brukerer på slikt ja Jøss. Om et par dager med nyheter går tapt så skal mange brukere stikke? Altså, at det ikke blir oppdatert på to dager setter ALT det andre arbeidet som blir gjort i skyggen? Hvor ligger egentlig feilen, hos brukerne som stikker eller hos spillsiden? For øvrig tror jeg ingen brukere vil stikke av den grunn. De som stikker virker som folk GameReactor med fordel kan klare seg uten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå