ophylicious Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Først så installerer jeg WinXP, deretter skal jeg legge inn SP2. Når jeg har får lagt inn SP2 får jeg beskjed om å reboote. Jeg rebooter, alt går som normalt. Jeg får fram skjermbilde med winxp logoen og under den står det "vent litt" Jeg venter, og så rebooter pc'n min seg. Dette skjer hver gang. Jeg har prøvd 3 forskjellige xp cdr og får samme problemet hver gang. Noen som vet hva som kan være årsaken til dette? Noen tips og triks? Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Bare poster en post så denne ikke blir glemt. Håper det er noen som vet hva hvordan jeg kan få fikset alt. Hvis det er noe dere ikke forstår så spør. Hvis jeg klarer skal jeg uttdype meg LITT bedre. Lenke til kommentar
designerus Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Prøv å ta ut all "unødvendig" hardware fra hovedkortet og se om maskinen vil starte opp. F.eks. ta ut lydkort, modem, nettverkskort. Bare la skjermkortet sitte og plugg inn musen og tastaturet. Endret 25. desember 2004 av designerus Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Prøv å ta ut all "unødvendig" hardware fra hovedkortet og se om maskinen vil starte opp. F.eks. ta ut lydkort, modem, nettverkskort. Bare la skjermkortet sitte og plugg inn musen og tastaturet. Det jeg har i er; HK + cpu, ram og skjermkort. Ja, en hdd da seff. Skjer akkurat det samme :/ Både lydkort og nettverkskort er intrigert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå