Gå til innhold

Noen som har dette hjemmekino anlegget? Help =P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg absolutt måtte valgt en av dem ville jeg gått for yamahaen, siden det er løskomponent og derfor kan du oppgradere det senere.

Det med eltax og epson er ikke serlig bra tror jeg, du får ikke noen kvalitetsprosjektor til 7000,- og ihvertfall ikke et hjemmekinoannlegg + prosjektor.

Slike små "pinglete" høytalere funker til film titting, men duger lite til musikk.

men uansett hva du velger, så er det bedre en orginale tv-høytalere :yes:

Lenke til kommentar

Noen som vet om dvd spilleren som følger med er noe særlig? Det er egentlig en stooor grunn til at jeg kjøper dette settet, høytaller'ne er bare derfor jeg kjøper pakke. Trenger hjemmekino og dvd, siden jeg da har nok penger til denne pakke tenkte jeg at jeg skulle kjører begge deler på en gang :).

ER Spilleren sonefri? Kan man update firmware osv. på denne?

Noen som vet dette?

følger alle kabler med?

Kan seff spørre komplett om dette og men spør også her :)

Endret av Kannath
Lenke til kommentar

De fleste spillere er sonefri, og noen er sone2, men de kan omprogrammeres til sonefri på elektroforettninger.

Kabler pleier å følge med, men ofte er det bare 1,5-2 meter per høytaler og da blir det ikke mye surround. Derfor må du kjøpe sånne forlengelses "legoklosser" som jeg kaller dem. Det er en liten boks med 2 skruer der du skrur fast en kabel på hver side.

På slike annlegg trenger du ikke å spandere særlig dyre kabler. slike til under en tier per meter på elkjøp holder.

Ville fortsatt gått for yamahaen, da kan du bytte høytalere, dvd og høytalere etterhvert.

lykke til med kjøpet ihvertfall :yes:

Lenke til kommentar

Du kan enten koble bilde via forsterkeren slik: video out på dvd spilleren > monitor inn på forsterkeren> video inn på tv'n

Eller du kan bruke SCART fra dvd'n til tv'n noe som pleier å gi litt bedre bildekvalitet, men nesten bare merkbart på store dyre høvding tv'er

Vet ikke helt om den tar xvid, tror det, men er ikke sikker. Det er vel to ulike formater?

Lenke til kommentar

Jeg har en grei tv :p

32" Philips som kostet 10000 for ett år siden men vet ikke om den regnes som en høvding tv hehe.

Jeg skal finne ut muligheter for å legge ledninger osv. på rommet her i morgen, litt dårlig plass vil ikke ha det midt på gulvet osv.

Men takk for hjelpen :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...