Downy Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Har fått et lydkort Creative Soundblaster Audigy 2 ZS. Nå har jeg et integrert lydkort i pc' fra før, Realtek AC'97 Audio. Hvordan skal jeg avinstallere denne? Og hva skal jeg avinstallere? Feks MPU-401 kombatibel midi enhet. Skal den avinstalleres også? Jeg er interisert i å fjerne Realtek fullstendig fra maskinen, og bare bruke Soundblaster. Hvordan går jeg frem? Lenke til kommentar
thingul Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Burde vel holde å slå den av i bios, "diable onboard sound" eller noe i den dur. Lenke til kommentar
Downy Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Ok, nå har jeg funnet ut at man ikke behøver å slå av det integrerte lydkortet i bios. Man kan, men behøver det ikke. For pc'n slår automatisk av det integrerte lydkortet når den gjenkjenner et annet lydkort i pci slotten. Men jeg lurer fremdeles på dette med MPU-401 kombatibel midi enhet. Skal den avinstalleres i enhetsbehandling? Har den noe med Realtek AC'97 lydkortet å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå