Broseen Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg har fått meg bluetooth-adapter og kunne tenkt meg å teste ut internettkobling via min mobiltelefon. er det noen som vet hvor mye dette koster? Svinedyrt? Har Chess Move abn. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) www.chess.no burde gi deg svarene.. Det koster vel det samme som anlig gprs data. ...Edit: Og etter det jeg skjønner på den siden så koster det 10øre/KB frem til 0.5MB. Etter det så blir prisene 3øre.. Men da er det ikke sikkert at jeg har forstått alt riktig. Endret 25. desember 2004 av _Xander Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Fy på lanka dyrt med andre ord. Men går vel ikke stort om man bare skal inn på msn og chatte. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Noen som vet hvordan jeg kobler meg opp til nett med mobiltelefon da? Har søkt på nett, men får ikke opp noe jeg kan bruke. Har Chess abn, Sony Ericsson T630, og bluetooth-adapter som jeg har laget tilkobling til. Endret 30. desember 2004 av Broseen Lenke til kommentar
patPost Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hvis du ikke er bundet til chess ville jeg ha bytta til Mobyson. De har grisebillig gprs.. 0.008 kr / kb så vidt jeg husker. Ellers får du oppsett for internett på chess siden, eller... sjekka der nå. Der står det bare om oppsett for mms, wap og email. Chess bruker telenornettet, ikke sant? Da skal det funke med internettinnstillinger fra http://telenormobil.no/index.do Velg internett-innstillinger fra menyen nede til høyre. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Takk for tips. Jeg har lastet ned internettinnstillingene ved å følge linken din. Men hvilket nr slår jeg når jeg åpner tilkoblingen på laptop`n? Fant en link her, men der gjøres det vel på en annen måte? http://telenormobil.no/bedrift/tjenester/tmi/beskrivelse/ Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Satt opp ny tilkobling og fikk tilsendt passord. Funker nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå