wil Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 jeg sitter her å sliter med min pc som restarter ganske ofte. både Windows 2000 og XP. når den er ferdig starta opp å jeg sjekker event logen står denne meldingen under DCOM: DCOM got error "The service cannot be started, either because it is disabled or because it has no enabled devices associated with it. " attempting to start the service MDM with arguments "" in order to run the server: {0C0A3666-30C9-11D0-8F20-00805F2CD064} hvordan kan jeg løse dette problemet slik at maskina ikke restarter? noen som vet. dette problemet er ganske så irriterende. Håper på mange svar. ha en fortsatt god jul Lenke til kommentar
wil Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 ingen som kanskje kan ha en ide om hva det kan være da? det er litt irriterende å ha dette problemet. Lenke til kommentar
nd Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 jeg har samme merknaden i min event logg, men min pc restarter ikke. Kan det kanskje være andre grunner til at din pc gjør det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå