Gjest bruker-45896 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 hey Jeg vil kjøpe et lydkort som ikke er for dyrt, men det må også funke fint med mikrofon. helst 6.3mm inn sånn at jeg slippper å bruke adapter... Har jo sett på anbefalingene, men jeg vet ikke om Creative Soundblaster Audigy 2 ZS har 6.3mm ingang. Jeg har faktisk veldig lite peiling... snakkes Lenke til kommentar
Gjest bruker-45896 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 sorry for at jeg dobbelposter her. men jeg lurer også på hva betur THX, DTS, EAX, A3D/CMSS og alle de rare forkortelsene i prisguiden..? Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Forkortelsene står for vilke forskjellige "lyd-former" kortet støtter.. THX, DTS er vel mest til DVD EAX, A3D og CMSS er vel formater til data lyd.. spill og posisjonering og slikt.. håper det hjalp litt.. Lenke til kommentar
Gjest bruker-45896 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 jaue, det hjalp. nå skjønner jeg ihvertfall litt mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå