Vivoro Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Fikk til Jul 2700,- av min Tante som skulle brukes til et eventuelt vannkjølingsopplegg til datamaskinen min. Nå har det seg slik da at dette var et ønske, men jeg har absolutt ingen erfaring med vannkjøling. Selv om jeg har et totalt budsjett på 2700 håper jeg helst å kunne begrense vannkjølinga til 2000-2200,- Foreløpig er kravet at det er en P4 2,8GHZ socket 478 CPU kjøler, men ikke nødvendigvis VGA kjøler. Det må også være stille, men samtidlig effektivt. Størrelsen på kjøllinga er ikke noe problem da hele pcn er bygd opp i ei ganske stor trekasse med masse plass. Til sist men ikke minst må det være et opplegg som ikke er så altfor komplisert. Takker og bukker på forhånd for eventuelle svar. Mvh Alexander Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 hm.. hadde det vært i går ville jeg anbefalt deg å kjøpt TT settet til 499, men siden du spør om dette i dag så vil jeg kanskje anbefale deg det settet på microplex med dobbel radiator. LINK PS. velkommen til forumet Lenke til kommentar
Vivoro Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Hehe, litt uflaks ja. Hvilke fordeler har MIST Tsunami vannkjølingssett, Dual rad I forhold til f.eks Zalman vannkjølingssett? Takker for velkommsten;) Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hehe, litt uflaks ja. Hvilke fordeler har MIST Tsunami vannkjølingssett, Dual rad I forhold til f.eks Zalman vannkjølingssett? Takker for velkommsten;) Størrelsen kanskje. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 og mist yter vel bedre.. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 vil nok tro at mist sin yter bedre siden zalmansin stortsett bare er passiv, mens mist sin bruker vifter. Lenke til kommentar
Vivoro Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Valgte å gå for MIST Tsunami vannkjølingssett, Dual rad, så nå er det sikkert ned på posten å hente den i morra. Får bare håpe nå at jeg ikke drunker hele pcn..*krysse fingrer, tær og det som eventuelt kan krysses* Takker for hjelp og respons Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå