Rayline TWB Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 I år som i fjor, fortsetter Netshop julekalenderen inn i romjula.....!! Hallelujah!! Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Håper de får noen fine tilbud på Hardisker\eksterne Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Håper de får noen fine tilbud på Hardisker\eksterne http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3387 Er ikke det ett bra tilbud da? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Må jeg si , det var vell ganske bra . Men jeg skulle hatt et kontroller kort for 4 Sata disker også og det har de ikke der men komplett har det jeg vill ha, kansje jeg skal bare bestille fra 2 steder og ikke tenke på de 200-230 som kommer i frakt Shuttle : Ossen snø scooter er det du har i avataren din ? er det din ? Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Må jeg si , det var vell ganske bra . Men jeg skulle hatt et kontroller kort for 4 Sata disker også og det har de ikke der men komplett har det jeg vill ha, kansje jeg skal bare bestille fra 2 steder og ikke tenke på de 200-230 som kommer i frakt Shuttle : Ossen snø scooter er det du har i avataren din ? er det din ? Nei det er ikke min det er en jeg fant på nettet,syntes den var litt tøff Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Må jeg si , det var vell ganske bra . Men jeg skulle hatt et kontroller kort for 4 Sata disker også og det har de ikke der men komplett har det jeg vill ha, kansje jeg skal bare bestille fra 2 steder og ikke tenke på de 200-230 som kommer i frakt Shuttle : Ossen snø scooter er det du har i avataren din ? er det din ? Betal med kredittkort (hvis du har da), da er du fort nede i 140 kr i frakt. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Har ikke *snufs* er en liten gutt på snart 17 år , orker heller ikke betale noe for og ha kortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå