Trep Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg er klar over at dette er langt fra den heftigste gpu kjølern du får på markedet. Men jeg er helt ny på vannkjøling, og med Bigwater settet ute, så har jeg lyst å prøve litt (for en relativt billig penge) Jeg, som sagt, er ikke helt inne på terminologien osv. Så det jeg lurer på er; Zalman oppgir at ZMGWB1 blokken har en "tubing" på 12 X 8, 13 X 9 mm. mens bigwater settet bruker en 5/16" tubing. slik jeg har forstått det er 5/16" det samme som 8 mm, når du måler omkretsen på slangen innvendig. Rett eller galt ? Det følger også med 2 stk blokker til ZMGWB1, er det da å forstå at de to blokkene bruker forskjellig omkrets på inn/utgangene? og vil en 5/16" slange passe til både 12x8 mm og 13x9 mm ? eller har 1mm for mye å si .. Et annet dilemma jeg ser, er ZMGWB! blokka ligger slik at du vil få knekk på slangen. og en Slik ville vært å anbefale? noen andre som har noe å tilføye som kan være relevant? Cheers ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå