Mister t Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) sitter og hjelper noen venner, og det er et brenneproblem med denne dvd brenneren. Jeg vet NEC er kresen på plater, men er det DVD og CD plater? Vi prøver å brenne på imation cd'er, men får feilmelding om at det er skrivefeil. Noen som har noen erfaringer med at det er et problem med disse cd'ene? Takker for raske svar. Endret 25. desember 2004 av Mister t Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 ND-110 ? Har du link til den? (Jeg har ikke hørt om den før) Eller mener du ND-1100 eller ND-1100A ? Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) ND-110 ? Har du link til den? (Jeg har ikke hørt om den før) Eller mener du ND-1100 eller ND-1100A ? skrev feil, jeg mener ND-1100A Noen som har peiling? Endret 27. desember 2004 av Mister t Lenke til kommentar
Rune? Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg har akkurat den samme brennern, men får ikke kopiert dvd'r. Den brenner ferdig, å når jeg skal teste den. Oppfører den seg som det ikke skulle være noe den. eller bare at det funger ekstremt treigt. Det er ND-1100A DELL OEM. men står ikke lenger i en DELL maskin. Lurte på om noen viste om et hendig triks som kunne fikse dette? eller er det ikke håp? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Ja, den er kresen! eneste jeg har funnet som funker bra i den er Thats Write DVD+R 4x og Verbatim DVD+R 4x Men jeg har ett problem med den som jeg skal forklare i egen thread straks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå