Gå til innhold

Hvor mye tar du i benkpress? Vær ærlig!

Kurt P

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105476
Bare ikke kom hit å klag når du blir sterk og slipper 120 kg ned på brystet pga du ikke holdt rundt stangen. Og stangen bare skled ut av håden din.

7542873[/snapback]

Ouch! Har prøvd å holde med tommelen på baksiden før, siden jeg så noen "store" som gjorde det, men synes det funka veldig dårlig. Mista liksom all kontrollen over stanga. Etter den filmen skal jeg iallefall aldri prøve igjen med mer enn 20kg ...

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare ikke kom hit å klag når du blir sterk og slipper 120 kg ned på brystet pga du ikke holdt rundt stangen. Og stangen bare skled ut av håden din.

7542873[/snapback]

Ouch! Har prøvd å holde med tommelen på baksiden før, siden jeg så noen "store" som gjorde det, men synes det funka veldig dårlig. Mista liksom all kontrollen over stanga. Etter den filmen skal jeg iallefall aldri prøve igjen med mer enn 20kg ...

7542911[/snapback]

Ja, jeg skjønner ikke hvorfor de skal ha tommelen bak. De fleste har sikkert sett en film med en eller annen bygger som gjør dette, og de synes dette sikkert ser kjempe kult ut.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Ilsaldur når skal du innse at du har feil? Det er bedre å innse at du har feil nå enn med at du mister stangen på bryst som han mannen.

7543122[/snapback]

Our way, or the hard way?

:tease:

Lenke til kommentar
Njaaa. Han i den filmen ser du lett at ikke har kontroll da, så det er nok ikke bare på grunn av grepen han driter seg ut.

Jeg så akkurat filmen med verdensrekorden(?) på 437,5kg (med trøye) og han holder med tommelen foran

7543748[/snapback]

Hvilken verdensrekord da? I allefall ikke i IPF.

Lenke til kommentar
Ok ok da  :p

Litt rart at så mange tar feil da (altså iForm, Friskhuset osv)

7544168[/snapback]

Tviler på at Ifom forumet forteller deg at du skal ta tommelen bak. Spør en mod på Iform ivertfal.

7544891[/snapback]

Nja.. Skeptisk. Skal prøve litt forskjellig når det gjelder tommelen. Så får jeg se :)

Lenke til kommentar
Jeg har den uvanen av at når det blir tungt slutter jeg å klemme rundt stanga og heller skyver den opp mens den ligger på senen mellom tomlene og pekefingrene. Tror ikke det er bra, men det er uvane da, er nok ikke vanlig å gjøre det med tommelen foran

7546645[/snapback]

Konsentrer deg bare om løftingen når du løfter så slipper du småfeil, det funker ivertfal for meg med høy konsentrasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...