Gå til innhold

Hvor mye tar du i benkpress? Vær ærlig!

Kurt P

Anbefalte innlegg

Stemmer, man bruker ikke armene i det hele tatt. ;)

7341454[/snapback]

Ehh? Aldri blitt støl i triceps etter bryst-trening?

7341774[/snapback]

Da har du nok for lite grep du må ha bredere, jeg hadde for lite grep før og da trente jeg tricepsen og ;) Men nå er det bredt og kjenner ikke noe i tricepsen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da har du nok for lite grep du må ha bredere, jeg hadde for lite grep før og da trente jeg tricepsen og ;) Men nå er det bredt og kjenner ikke noe i tricepsen.

7343361[/snapback]

Uansett hvor bredt du løfter bruker du triseps. I større eller mindre grad selvsagt.

Lenke til kommentar

7343361[/snapback]

Hvor bredt er det anbefalt å holde? Jeg tenker da ikke på å trene "kun bryst" e.l., men rett og slett hvor bredt bør man holde når man benker? Jeg har blitt vant med å ha ca 90° vinkel på armene rett ut til siden så løfte dem rett opp til stanga.

Lenke til kommentar

7343361[/snapback]

Hvor bredt er det anbefalt å holde? Jeg tenker da ikke på å trene "kun bryst" e.l., men rett og slett hvor bredt bør man holde når man benker? Jeg har blitt vant med å ha ca 90° vinkel på armene rett ut til siden så løfte dem rett opp til stanga.

7345089[/snapback]

Min erfaring er at det blir best hvis du har langefingeren ca på den "uruglete" plassen på vektstanga. Jeg vet at vektstengene på treninggsenteret (Gløs) har en slik plass.

Herregud så dårlig forklart det var...

Edit: Iform - øvelsesguide

Endret av Rakkerunge
Lenke til kommentar
Er det ikke slik at lillefingeren skal være på de glatte områdene på stanga?

7345315[/snapback]

ah, det er alt etter. Jeg trener for øyeblikket med fucke fingen på det glatte.

men et lite tips gutter : Alt handler om varasjon. Ikke tren de samme settene i 5 år. Skift hvertfall ofte.

Lenke til kommentar
Er det ikke slik at lillefingeren skal være på de glatte områdene på stanga?

7345315[/snapback]

ah, det er alt etter. Jeg trener for øyeblikket med fucke fingen på det glatte.

men et lite tips gutter : Alt handler om varasjon. Ikke tren de samme settene i 5 år. Skift hvertfall ofte.

7345411[/snapback]

Jeg trente med den venstre fingeren på det glatte før men ble for lite. Nå er det ned fingeren ved siden av storefingeren.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
130kg nå.. er veldig stolt av det nå  :D

7344675[/snapback]

Synes å huske at du lå på ca. 95kg i August. Kan du legge ut treningsprogrammet ditt? Det mirakelprogrammet må jeg også begynne på ...

*Edit

Fant litt forskjellige utsagn, Grievdus må være et genetisk vidunder. Du bør begynne å konkurrere på nasjonalt nivå!!

Her Og Her

Kan du legge ut kostholdsprogrammet ditt også? Å gå opp 20 kg på mellom 1 og 2 måneder er jo bare helt UTROLIG!

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...