Gå til innhold

Hvor mye tar du i benkpress? Vær ærlig!

Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mm, han er helt syk. Kansje det største idrettstalentet vi har her i Norge nå.

6360752[/snapback]

Jeg kan ikke komme på noen som kan måle seg med han. Selv Petter Northug og Marius Thorp kommer til kort. :)

6361184[/snapback]

Helt enig, de prestasjonene han har fått til er veldig store. Dette er en gutt på 20 år som ligger an til å bli verdens sterkeste mann uten teknikk som gammle kara besitter. Dette kom klart fram i f.eks Farmer's walk.

Hvis han hadde stilt i styrkeløft er jeg sikker på han hadde gjort rent bord der å.

Endret av kengdal
Lenke til kommentar
Hvis han hadde stilt i styrkeløft er jeg sikker på han hadde gjort rent bord der å.

6363229[/snapback]

De tester vel for doping i styrkeløft og da blir det ikke like greit :)

6387468[/snapback]

Det er sant, Strongman er jo ikke en idrettsorganisasjon, så det er jo ikke noe testing der. Er jo en grunn til at de ikke konkurerer i begge ;)

Lenke til kommentar

Jeg er 180cm og 79kg.

Tok 10x90kg for en uke siden og 3x5x100kg denne uka. Fribenk med olympiastang.

Usikker på hvordan jeg burde legge det opp herfra. Gått ufattelig tregt så langt i hvertfall.. Så forslag mottas med takk!

Lenke til kommentar
Jeg er 23. Trent styrke i 2.5-3 år, uten noe særlig treningsgrunnlag før det. Benk begynte på 10x60 for 2 år siden.

6394651[/snapback]

Da skal du ikke klage, dette er god progresjon. Hvis du står fast kan du jo prøve benkpress program, f.eks Sheiko Bog.

Lenke til kommentar
begynte i desember med maks løft på 65. ikke noen trening før det. Er nå på ca 90kg i benk på 6 mnd. Er det bra, eller?

15 år btw.

6395941[/snapback]

I fribenk, ja. Hvis det er smith-maskin, eller verste fall et eller annet apparat, er det helt ok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...